Geld verdienen met SMS was nog nooit zo makkelijk!

rdv

Hoe makkelijk is het om geld te verdienen met sms?

Dat het zo makkelijk zou zijn had ik niet voor mogelijk gehouden, op deze manier heb je zo een extra zakcentje verdiend!

De voordelen:

Het voorbereiden kost je hooguit een kwartier.

Geen extra kosten.
Je hoeft geen smsjes te beantwoorden.
Je zit nergens aan vast.

Als je meer wilt weten sms MEGA naar 7733

Succes!

Hugo Kornelis

ROFL!!!

Laat me raden - als ik dat doe, dan kost me dat een euro, misschien wel
meer, en dan krijg ik als antwoord dat ik een lijn moet opzetten voor
betaalde SMSjes en een kopie van jouw bericht in alle nieuwsgroepen moet
spammen. Waar of niet?

--
Hugo Kornelis, SQL Server MVP
My SQL Server blog: http://sqlblog.com/blogs/hugo_kornelis

Brenda

I am asking for help about my email

Sven

Wat een nonsens! SMS klootviool naar 8484.....

WiND1

> Wat een nonsens! SMS klootviool naar 0008788.....

Zou het niet beter zijn dat als je leuk wil reageren op de spamposting
om minimaal de spam er uit te knippen.

--
WiND1