Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Tweemaal registreren

2 views
Skip to first unread message

Ikkevals...@discussions.microsoft.com

unread,
Jun 29, 2009, 12:54:01 PM6/29/09
to
Ik heb m'n FS de Luxe op een nieuwe computer gezet, maar bij het registreren
gaat het fout, want je kunt niet 2x registreren.
Weet iemand daar een oplossing voor?

das cargo indonesia

unread,
Jul 13, 2009, 3:05:01 PM7/13/09
to

DuckThom

unread,
Aug 7, 2009, 3:44:38 AM8/7/09
to
ik heb em op 4 computers geinstalleert en geactiveerd(NIET illegaal)
"Ik...@valsenaam.com" <Ikkevals...@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:69170569-EDFB-4B53...@microsoft.com...

Danielle Moreno

unread,
Aug 16, 2009, 1:33:39 AM8/16/09
to

"Ik...@valsenaam.com" <Ikkevals...@discussions.microsoft.com> wrote in
message news:69170569-EDFB-4B53...@microsoft.com...
0 new messages