Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Viva Piñata

19 views
Skip to first unread message

viper70

unread,
Apr 28, 2009, 6:11:02 AM4/28/09
to
Ik heb een probleem met viva piñata voor de pc. Ik heb het spel
geïnsstalleerd op een laptop met Windows Vista SP1 en op een desktop met
alleen Vista. Nou heb ik het volgende probleem. Op de desktop kreeg ik bij
het opstarten de vraag of ik een live account aan wilde maken, anders kon ik
mijn tuinen niet opslaan. Ik heb dat gedaan en het werkt prima. Bij de laptop
(met SP1) is het een ander verhaal. Daar is de vraag om een live ccount aan
te maken nooit gesteld en kan ik ook geen live account aanmaken door op de
HOME toets te drukken. Doordat ik geen account kan maken, moet ik dus iedere
keer van voren af aan beginnen, omdat ik mijn tuin niet kan opslaan. Zijn er
meer mensen met dit probleem en vooral: heeft iemand hier een oplossing voor?

angie.p...@gmail.com

unread,
Mar 10, 2013, 8:06:30 AM3/10/13
to
Op dinsdag 28 april 2009 12:11:02 UTC+2 schreef viper70 het volgende:
Hoi, Ik heb dus precies hetzelfde probleem..
alles geprobeerd!
Maar sorry, ik heb er geen oplossing voor.
als ik het bind laat ik het je weten!

angie.p...@gmail.com

unread,
Mar 10, 2013, 8:06:48 AM3/10/13
to
Op zondag 10 maart 2013 13:06:30 UTC+1 schreef angie.p...@gmail.com het volgende:
> als ik het vind laat ik het je weten!

0 new messages