You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Ik heb een probleem met viva piñata voor de pc. Ik heb het spel geïnsstalleerd op een laptop met Windows Vista SP1 en op een desktop met alleen Vista. Nou heb ik het volgende probleem. Op de desktop kreeg ik bij het opstarten de vraag of ik een live account aan wilde maken, anders kon ik mijn tuinen niet opslaan. Ik heb dat gedaan en het werkt prima. Bij de laptop (met SP1) is het een ander verhaal. Daar is de vraag om een live ccount aan te maken nooit gesteld en kan ik ook geen live account aanmaken door op de HOME toets te drukken. Doordat ik geen account kan maken, moet ik dus iedere keer van voren af aan beginnen, omdat ik mijn tuin niet kan opslaan. Zijn er meer mensen met dit probleem en vooral: heeft iemand hier een oplossing voor?
angie.p...@gmail.com
unread,
Mar 10, 2013, 8:06:30 AM3/10/13
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Op dinsdag 28 april 2009 12:11:02 UTC+2 schreef viper70 het volgende:
Hoi, Ik heb dus precies hetzelfde probleem..
alles geprobeerd!
Maar sorry, ik heb er geen oplossing voor.
als ik het bind laat ik het je weten!
angie.p...@gmail.com
unread,
Mar 10, 2013, 8:06:48 AM3/10/13
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Op zondag 10 maart 2013 13:06:30 UTC+1 schreef angie.p...@gmail.com het volgende: