Met vriendelijke groet,
LJ
"Eric.ECA" wrote:
> Ik heb een officiele Flight Simulator X aangekocht.
> Ik wil dit installeren op een Vista pc die meer dan voldoet aan de hardware
> vereisten. Wanneer ik de product key ingevoerd heb verschijnt steeds het
> bericht "Product key entered is incorrect or invalid" ... "please retype...."
> Deze key meerdere keren gecontroleerd op juistheid --> blijft hetzefde
> probleem
>
> Deze software ook al enkele keren verwijderd en geherinstalleerd ... steeds
> hetzlfde probleem.
>
>