Mijn vraag is nu: Waar kan ik dit melden!!!
bedankt voor de hulp
Het gebruik ervan is erg eenvoudig en gaat als volgt:
1) Zoek de installatiemap van Age of Empires III, bv. "C:\Program
Files\Microsoft Games\" enz.;
2) Zoek in deze map het bestand "age3.exe" (het spel) en kopiëer dit naar de
map "Mijn Documenten";
3) Download een no cd crack, om het wat sneller te laten verlopen heb ik er
al eentje voor je opgezocht: http://robert.frih.net/nocd_age3.zip;
4) Pak de .zip-file uit;
5) Kopiëer het uitgepakte bestand "AGE3.EXE" naar de installatiemap van Age
of Empires III;
6) Start het spel op om te controleren of het werkt.
Zo simpel is het.
Maar, zorg wel dat je het originele spel ("age3.exe") goed bijhoudt, moest
er iets fout gaan, kan je het nog steeds terugzetten!
Veel succes!
Nu heb ik een probleem met de installatie. Wanneer hij de melding geeft om
disc 2 erin te stoppen loopt hij vrijwel onmiddelijk vast. Hij loopt vast bij:
c:\...\microsoft games\age of empiresIII\sound chats\ELIZ000.mp3
Ik heb geen idee waar dit aan ligt. De computer is goed genoeg om aan deze
systeemeisen te voldoen, dus hier ligt het niet aan.
Zou iemand mij kunnen helpen bij dit probleem, ik heb inmiddels ook
microsoft op de hoogte gesteld.
--
Pieter
verify that the file exist and you can acces it.
wat moet ik doen
ik ben spel tijdje kwijt geweest. maar heb het al een tijdje
dit is een orgineel spel!
"AOE-FAN" <AOE...@discussions.microsoft.com> a écrit dans le message de
news:1020F40E-CC2E-46E0...@microsoft.com...
hoe kan dit ?????
*duidelijker *