Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hulp gezocht bij age of empires III

20 views
Skip to first unread message

Hector

unread,
Dec 25, 2006, 6:41:01 AM12/25/06
to
hallo, ik heb een jaar geleden age of empiresIII gekocht, nu heb ik disc 1
kwijt gespeeld en die heb ik juist nodig om te spelen op het spel.
Nu heb ik gehoord van een vriend dat wanneer je een seintje geeft aan een
zetel van microsoft hier in europa bv dat ze deze cd dan opsturen(voor een
prijsje).

Mijn vraag is nu: Waar kan ik dit melden!!!

bedankt voor de hulp

wxppro_is_cool

unread,
Dec 26, 2006, 11:41:01 AM12/26/06
to
Ik weet dat het normaal niet mag, maar als je het spel toch gekocht en dus
betaald hebt, kun je dan geen "no cd crack" gebruiken?

Hector

unread,
Dec 26, 2006, 12:35:01 PM12/26/06
to
kan je een beetje uitleg geven over die 'no cd crack' ?

Hector

unread,
Dec 26, 2006, 12:35:00 PM12/26/06
to
en hoe kan ik dat doen??

wxppro_is_cool

unread,
Dec 26, 2006, 4:12:01 PM12/26/06
to
Een no cd crack is een programma dat Age of Empires III of een ander spel zo
verandert dat het bij het opstarten dat het niet meer vraagt om een CD-ROM
(in dit geval Disc 1), het haalt dat gedeelte van de programmacode eruit.

Het gebruik ervan is erg eenvoudig en gaat als volgt:

1) Zoek de installatiemap van Age of Empires III, bv. "C:\Program
Files\Microsoft Games\" enz.;
2) Zoek in deze map het bestand "age3.exe" (het spel) en kopiëer dit naar de
map "Mijn Documenten";
3) Download een no cd crack, om het wat sneller te laten verlopen heb ik er
al eentje voor je opgezocht: http://robert.frih.net/nocd_age3.zip;
4) Pak de .zip-file uit;
5) Kopiëer het uitgepakte bestand "AGE3.EXE" naar de installatiemap van Age
of Empires III;
6) Start het spel op om te controleren of het werkt.

Zo simpel is het.
Maar, zorg wel dat je het originele spel ("age3.exe") goed bijhoudt, moest
er iets fout gaan, kan je het nog steeds terugzetten!
Veel succes!

Patrick

unread,
Jan 2, 2007, 5:19:00 AM1/2/07
to
Ik heb hetzelfde probleem, alleen die link die je geeft doet het niet. Ik heb
nu age3.exe op mijn bureaublad, dan moet ik nog een crack hebben, kan je
zeggen waar ik die kan vinden?

Pieter058

unread,
Jan 19, 2007, 7:23:01 PM1/19/07
to

-- Ik heb zojuist (vrijdag 19 januari 2007) mijn versie van Age of Empires
III

Nu heb ik een probleem met de installatie. Wanneer hij de melding geeft om
disc 2 erin te stoppen loopt hij vrijwel onmiddelijk vast. Hij loopt vast bij:
c:\...\microsoft games\age of empiresIII\sound chats\ELIZ000.mp3

Ik heb geen idee waar dit aan ligt. De computer is goed genoeg om aan deze
systeemeisen te voldoen, dus hier ligt het niet aan.

Zou iemand mij kunnen helpen bij dit probleem, ik heb inmiddels ook
microsoft op de hoogte gesteld.
--
Pieter

AOE-FAN

unread,
May 1, 2007, 6:54:02 AM5/1/07
to
als ik age of empires III wil instalern is die ene tijdje bezig en halverwege
geeft hij deze foutcode aan

verify that the file exist and you can acces it.
wat moet ik doen
ik ben spel tijdje kwijt geweest. maar heb het al een tijdje
dit is een orgineel spel!

Alex VN

unread,
May 1, 2007, 9:31:03 AM5/1/07
to
Hallo,
hier mischien :
http://support.microsoft.com/kb/315996/nl
Alex

"AOE-FAN" <AOE...@discussions.microsoft.com> a écrit dans le message de
news:1020F40E-CC2E-46E0...@microsoft.com...

AOE-FAN

unread,
May 2, 2007, 1:10:00 PM5/2/07
to
Bedankt!
Typ in het vak Map het UNC-pad voor de server en de gedeelde bron in de
volgende notatie: \\servernaam\sharenaam.
als ik \\servernaam\sharenaam er neer heb getypt staat en ik doe voltooien
dan staat er : Kan netwerkpad \\servernaam\sharenaam. niet vinden.

hoe kan dit ?????

AOE-FAN

unread,
May 6, 2007, 12:59:01 PM5/6/07
to

Typ in het vak Map het UNC-pad voor de server en de gedeelde bron in de
volgende notatie: \\servernaam\sharenaam.
als ik \\servernaam\sharenaam er neer heb getypt staat en ik doe voltooien
dan staat er : Kan netwerkpad \\servernaam\sharenaam. niet vinden.

*duidelijker *

mrtombl...@gmail.com

unread,
Dec 3, 2013, 3:11:46 PM12/3/13
to
Hallo,

Ik heb het orginele spel alleen ik heb disc 1 ook niet en ook age3.exe niet want ik heb een nieuwe pc wat nu ?
0 new messages