Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: <> AINDA BEM...<> === Silvane Sabóia ===:<>:

1 view
Skip to first unread message

José Ernesto

unread,
Sep 5, 2006, 6:31:29 PM9/5/06
to
lindo demais amiga
"*¨*SilviaFilippo®*¨*" <silvia...@gmail.com> escreveu na mensagem
news:44fdb...@newsfeed.slurp.net...

RAYZA

unread,
Sep 6, 2006, 10:29:28 AM9/6/06
to
EU TAMBÉM AMO A VIDA, QUE DEUS ME DEU.....QUERIDA SILVINHA !!!
CARINHO DE SEMPRE.
RAYZA
0 new messages