Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

חומת האש של WINDOW לא ניתן להפעילה יחד עם NORTON INTERNET SECURIT

0 views
Skip to first unread message

בני

unread,
May 15, 2006, 7:01:02 AM5/15/06
to
חבר שלי יש מערכת הפעלה WINDOW OEM HEB
לאחרונה התקין NORTON INTERNET SECURITY 2006 בנוסף התקין את WINDOWS DEFENDER
כאשר פותח את המחשב הוא נשאל עי מרכז ההבטחה האםלהפעיל חומת האש של WINDOWS או
של NORTON. האם אפשר להפעיל את NORTON SECURITY דרך החריגים החומת האש.
בנוסף כל העידכונים האוטמטיים של WINDOS מסומנים שההתקנה נכשלה.
מחכה לפתרון בהקדם

אריק דור

unread,
May 15, 2006, 7:19:02 AM5/15/06
to
שלום,
לנטרל את חומת האש המובנית של windows בזמן ש - NIS פעיל .
לא ניתן להפעיל בו זמנית את שתי חומות האש , וגם אין צורך בכך .

בזמן הורדת עדכוני windows , לנטרל (disable) את NIS ( יתכן וזו הסיבה לכשל
בהורדת העדכונים ).
--
אריק. ©
-------------------------------------------

"בני":

0 new messages