Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

בעיה חמורה ומוזרה בהדפסה מתחנה ספציפית

10 views
Skip to first unread message

אלון נ

unread,
Jan 11, 2010, 6:20:01 AM1/11/10
to

בעיה שמופיעה רק בתחנה אחת ולא מצליח לתקן
שמנסים להדפיס מסמך מתוכנת הנה"ח שלנו (שמוציאה בפורמט htm)
מתקבלת הודעה שגיאה:
can't print file
42
printto
c:\tmp\שם הקובץ המודפס
winspool ושם המדפסת וכתובת הip שלה

גם הרצת פקודת Print ישירות מcommand line של הקובץ שהתוכנה יצרה להדפסה (לא
מהתוכנה) מביא את הודעה הודעת שגיאה
מידע נוסף:
1. נכון בהדפסה לכל מדפסות הרשת, אחרי עדכון דרייברים
2. לא עניין של תוכנת הנה"ח, עם אותו משתמש במחשב אחר עובד סבבה
3. הפסקתי והחזרתי את הspool וגם החלפתי בspoolsv.exe מדיסק, לא עזר..
4. מחשב משתמש עם xpsp3 מחובר לדומיין 2003
5. הדפסה מתוכנות אופיס כן עובדת , כמו גם הדפסה מie אבל כאמור משורת הפקודה או
מהסקריפטינג של תוכנת הנה"ח שלנו (פריוריטי) לא עובד..

אשמח לרעיונות ממישהו איך מתקדמים מכאן..
אני די נואש ולא יכול להשבית את המשתמש הזה ליום לטובת פירמוט והתקנה מאפס
(בכלל תוכנות נוספות שיש כאן)
--
אלון נ

Ori H

unread,
Jan 16, 2010, 11:25:01 AM1/16/10
to
שלום,
לדעתי מדובר בבעיית הרשאות של גישה מהמחשב הזה החוצה למחשבים האחרים.
ייתכן ולמשתמש אין הרשאות שיתוף הנדרשות על מנת לכתוב את ההדפסה ברקע לפני שהיא
מגיעה למדפסת.
בכל אופן במידה ואתה אכן מזהה כי הבעיה היא בהגדרות בDomain אני ממליץ להפנות
את השאלה לפורום המתעסק בWindows Server.
http://www.microsoft.com/israel/communities/newsgroups/dgbrowser/default.mspx?dg=microsoft.public.il.windows.server&lang=he&cr=IL

בהצלחה,
--
המידע הכלול בהודעה זו ניתן "כפי שהוא" ללא חיוב, מצג או אחריות מכל סוג (מפורש
או משתמע)
---
בקרו בבלוג קבוצות הדיון לעדכונים ויצירת קשר
http://blogs.microsoft.co.il/blogs/newsgroups/


"אלון נ":

0 new messages