גם הרצת פקודת Print ישירות מcommand line של הקובץ שהתוכנה יצרה להדפסה (לא
מהתוכנה) מביא את הודעה הודעת שגיאה
מידע נוסף:
1. נכון בהדפסה לכל מדפסות הרשת, אחרי עדכון דרייברים
2. לא עניין של תוכנת הנה"ח, עם אותו משתמש במחשב אחר עובד סבבה
3. הפסקתי והחזרתי את הspool וגם החלפתי בspoolsv.exe מדיסק, לא עזר..
4. מחשב משתמש עם xpsp3 מחובר לדומיין 2003
5. הדפסה מתוכנות אופיס כן עובדת , כמו גם הדפסה מie אבל כאמור משורת הפקודה או
מהסקריפטינג של תוכנת הנה"ח שלנו (פריוריטי) לא עובד..
אשמח לרעיונות ממישהו איך מתקדמים מכאן..
אני די נואש ולא יכול להשבית את המשתמש הזה ליום לטובת פירמוט והתקנה מאפס
(בכלל תוכנות נוספות שיש כאן)
--
אלון נ
בהצלחה,
--
המידע הכלול בהודעה זו ניתן "כפי שהוא" ללא חיוב, מצג או אחריות מכל סוג (מפורש
או משתמע)
---
בקרו בבלוג קבוצות הדיון לעדכונים ויצירת קשר
http://blogs.microsoft.co.il/blogs/newsgroups/
"אלון נ":