"BLACKCOMP":
> יש לי מחשב נייח AMD 3200+ והוא טססס.
>
> מצד שני יש לי מחשב HP נייד 2800MHZ שאמור להיות מהיר יותר והוא ממש איטי אבל
> ממש עובד בערך כמו 600 מגה הרץ.
>
> המחשב בקושי עולה , טוען משחקים שעות, משתמש במלא מהCPU ובקיצור איטי.
>
> עכשיו אני יודע מה אתם חושבים, אולי בעיה בתוכנה..אז פירמטתי הכל והתקנתי מחדש
> ועדין הוא ככה.
>
> אני יודע שיש לניידים אפשרות של הגבלת הCPU לצריכה בחשמל אבל שנכנסתי לBIOS
> בכלל לא היה שם כלום כמעט חוץ משעון לכוון וסדר העלת BOOT.
>
> איפה אני רואה את המעבד ? איפה הביוס כמו בנייח? ואיך אני מסדר את העגלה הזאת????
>
> עוד משהו, האקטיב של הWINDOWS לא עובד לי הוא לא מוצא קישוריות כל הזמן ..
> מה עושים??? הWINDOWS חוקי לחלוטין.
>
> אגב המחשב עבד בהתקנה של הWINDOWS ממש לאט אז אני משער שזה משהו בחומרה או בביוס.
> יש רעיונות?
>