Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

צפייה במחשב דרך הטלוויזיה

0 views
Skip to first unread message

אילן

unread,
Apr 10, 2007, 12:26:09 PM4/10/07
to
שלום. יש לי XP2 HOME, ויש לי כבל SVIDEO מחובר לטלוויזיה. אני רוצה לצפות
בסרטים בטלוויזיה ולהפעיל אותם דרך המחשב.
התקנתי דרייבר לכרטיס מסך שלי NVIDIAGEFORCEFX5200 מן האתר של החברה. עכשיו אני
יכול לראות את שולחן העבודה, לראות יישומים כמו וורד ומשחקי קלפים, אבל אם אני
מפעיל את WINDOWS MEDIA 9 , אני רואה מסך שחור ולא רואה את הסרט.
האם יש פיתרון?
תודה,
אילן.

בני חדד

unread,
Apr 10, 2007, 1:36:01 PM4/10/07
to
שלום לך,
נסה לכוון את שיטת השידור לPAL שזה מה שנהוג בארץ
--
מקווה שעניתי לך על השאלה אם כן לחץ/י על הלחצן "כן"

בברכה ,

בני חדד

מנהל האתר
http://www.beni.envy.nu/


"אילן":

0 new messages