שלום. יש לי XP2 HOME, ויש לי כבל SVIDEO מחובר לטלוויזיה. אני רוצה לצפות
בסרטים בטלוויזיה ולהפעיל אותם דרך המחשב.
התקנתי דרייבר לכרטיס מסך שלי NVIDIAGEFORCEFX5200 מן האתר של החברה. עכשיו אני
יכול לראות את שולחן העבודה, לראות יישומים כמו וורד ומשחקי קלפים, אבל אם אני
מפעיל את WINDOWS MEDIA 9 , אני רואה מסך שחור ולא רואה את הסרט.
האם יש פיתרון?
תודה,
אילן.