בברכה ,
בני חדד
מנהל האתר http://chadadbeni.freewebpage.org/index.htm
"יעקב":
> בוקר טוב
> אני מבקש לשלוח ברכות לראש השנה לידידים בארץ ובחו"ל .
>
> האם תוכלו לסייע בידי ולציין היכן אוכל למצוא אתר מתאים .
>
> בהזדמנות זו ברצוני לאחל לכל צוות התמיכה " שנה טובה " !
"בני חדד":