Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

DISK ON KEY

0 views
Skip to first unread message

גילה

unread,
Apr 22, 2009, 1:47:01 AM4/22/09
to
שלום
הבעיה - התקן USB לא זוהה.
בשני מחשבים אותה הבעיה.
יש בו חומר ממחשב שלישי.
איך מפעילים אותו.
ניסיתי פתרון בעיות, לא עזר.
תודה

גילה

unread,
Apr 22, 2009, 2:58:02 AM4/22/09
to
הפכתי והפכתי ואין אות אחת מיותרת חוץ מהמפרסמים.
כדרכם של הסינים

"pd":

> צריך להיות כתוב על גוף המכשיר.
> תכתבי כאן מה כתוב עליו, מה שמו וכו'
> --
> נא המשך לשורה הבאה:
> --
> אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
>
>
>
> "גילה":
>
> > מערכת ההפעלה חלונות XP.
> > אין לי מושג מי היצרן היות וזו מתנת פרסומת
> >
> > "pd":
> >
> > > שלום.
> > > איזה מערכת הפעלה יש לך?
> > > עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
> > > ותורידי משם.
> > > --
> > > נא המשך לשורה הבאה:
> > > --
> > > אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
> > >
> > >
> > >
> > > "גילה":

pd

unread,
Apr 22, 2009, 2:41:01 AM4/22/09
to
צריך להיות כתוב על גוף המכשיר.
תכתבי כאן מה כתוב עליו, מה שמו וכו'
--
נא המשך לשורה הבאה:
--
אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.

"גילה":

> מערכת ההפעלה חלונות XP.
> אין לי מושג מי היצרן היות וזו מתנת פרסומת
>
> "pd":
>
> > שלום.
> > איזה מערכת הפעלה יש לך?
> > עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
> > ותורידי משם.
> > --
> > נא המשך לשורה הבאה:
> > --
> > אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
> >
> >
> >
> > "גילה":
> >

גילה

unread,
Apr 22, 2009, 2:39:01 AM4/22/09
to
מערכת ההפעלה חלונות XP.
אין לי מושג מי היצרן היות וזו מתנת פרסומת

"pd":

> שלום.
> איזה מערכת הפעלה יש לך?
> עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
> ותורידי משם.
> --
> נא המשך לשורה הבאה:
> --
> אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
>
>
>
> "גילה":
>

pd

unread,
Apr 22, 2009, 2:29:01 AM4/22/09
to
שלום.
איזה מערכת הפעלה יש לך?
עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
ותורידי משם.
--
נא המשך לשורה הבאה:
--
אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.

"גילה":

> שלום

dx

unread,
Apr 22, 2009, 10:01:02 AM4/22/09
to
היי.
ככל הנראה ה DOK שלך אינו תקין.
--
Adir Ratzon
PCTalent.net Administrator
MCSE, MCSA, PHP, ASP, ECCouncil
ad...@pctalent.net


"גילה":

0 new messages