"pd":
> צריך להיות כתוב על גוף המכשיר.
> תכתבי כאן מה כתוב עליו, מה שמו וכו'
> --
> נא המשך לשורה הבאה:
> --
> אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
>
>
>
> "גילה":
>
> > מערכת ההפעלה חלונות XP.
> > אין לי מושג מי היצרן היות וזו מתנת פרסומת
> >
> > "pd":
> >
> > > שלום.
> > > איזה מערכת הפעלה יש לך?
> > > עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
> > > ותורידי משם.
> > > --
> > > נא המשך לשורה הבאה:
> > > --
> > > אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
> > >
> > >
> > >
> > > "גילה":
"גילה":
> מערכת ההפעלה חלונות XP.
> אין לי מושג מי היצרן היות וזו מתנת פרסומת
>
> "pd":
>
> > שלום.
> > איזה מערכת הפעלה יש לך?
> > עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
> > ותורידי משם.
> > --
> > נא המשך לשורה הבאה:
> > --
> > אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
> >
> >
> >
> > "גילה":
> >
"pd":
> שלום.
> איזה מערכת הפעלה יש לך?
> עקרונית את צריכה להוריד דרייבר להתקן. תגלשי לאתר החברה של הדיסק און קי
> ותורידי משם.
> --
> נא המשך לשורה הבאה:
> --
> אם עזרתי - לחץ ''''''''כן''''''''.
>
>
>
> "גילה":
>
"גילה":
> שלום
"גילה":