Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

קבצי pst של חשבונות IMAP

1 view
Skip to first unread message

?.@discussions.microsoft.com דוד א.

unread,
Aug 28, 2005, 10:44:02 AM8/28/05
to
שלום,

אני מחובר לשרת mail באמצעות פרוטוקול IMAP.

השתשמשתי עד לשבוע שעבר ב-Outlook 2002.

שמרתי את קובץ ה-pst של חשבון ה-IMAP על כונן גיבוי.

מאחר שנאלצתי להחליף HD, ניצלתי את ההזדמנות ורכשתי Office 2003.

כאשר התקנתי את ה-Outlook 2003, יש לי אפשרות מצד אחד להוסיף Data files, וכן
ליצור חשבונות איממיל חדשים, אך אני לא יודש כיצד לקשר ביניהם.

שרת המייל שאליו אני מתחבר נמצא מאחורי חיבור ADSL עם upload של 96K ואם אצטרך
להוריד כמעט 1G של כל ההודעות, זה בחיים לא יצליח (אני מקבל כל הזמן שגיאות
timeout כאשר אני מנסה להוריד הודעות גדולות במיוחד).

כיצד אוכל לשייך את קובץ ה-פדא שיש לי כבר לחשבון IMAP חדש?

תודה מראש.

אודי שניידר

unread,
Aug 29, 2005, 11:10:04 AM8/29/05
to
אם אני יורד לסוף דעתך, היכנס ללוח הבקרה -> דואר.
הוסף את קובץ ה PST שלך דרך "קבצי נתונים".
לאחר מכן, בחר ב "חשבונות דואר אלקטרוני" ואז ב "הצג חשבונות דואר אלקטרוני".
בתחתית החלון מופיעה האפשרות לבחור לאיזה קובץ PST
יועבר הדואר החדש.


"דוד א.":

דוד א.

unread,
Aug 30, 2005, 3:20:01 AM8/30/05
to
אורי שלום,

החלון אליו אתה מתייחס מקבל רק הודעות שמגיעות באמצעות הורדה ב-POP3 עבור כל
החשבונות, ולא עבור כל חשבון בנפרד.

לחשבונות IMAP יש Data files עצמאיים. כרגע, יש לי קובץ PST עם כל ההודעות
הקודמות וקובץ PST אחר שנוצר ע"י Outlook כאשר הגדרתי את חשבון ה-IMAP החדש, אך
הם אינם קשורים אחד לשני.

זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נראה ויש צורך ביעוץ של מומחה.

תודה.

0 new messages