נינה
unread,May 5, 2009, 10:00:06 AM5/5/09You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
שלום,
מאז שהחלפתי דיסק במחשב והתינו לי xp חדש - יש לי בעייה בהדפסה. הגופן בהדפסה
יוצא שונה מכפי שהוא נראה במסך: יותר עבה ומודגש.
הוורד הוא 2003, המדפסת אותה מדפסת, ולא מצליחה לזהות את הבעייה ולמה זה קורה.
הדופן הוא lucida sans unicode גודל 10, ושנים אני עובדת איתו ללא בעיות - עד
עכשיו.
יש למישהו רעיון?
רוב תודות
--
נינה