Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

טכסט לא יוצא בהדפסה זהה לזה שבמסך

1 view
Skip to first unread message

נינה

unread,
May 5, 2009, 10:00:06 AM5/5/09
to
שלום,
מאז שהחלפתי דיסק במחשב והתינו לי xp חדש - יש לי בעייה בהדפסה. הגופן בהדפסה
יוצא שונה מכפי שהוא נראה במסך: יותר עבה ומודגש.
הוורד הוא 2003, המדפסת אותה מדפסת, ולא מצליחה לזהות את הבעייה ולמה זה קורה.
הדופן הוא lucida sans unicode גודל 10, ושנים אני עובדת איתו ללא בעיות - עד
עכשיו.
יש למישהו רעיון?
רוב תודות
--
נינה
0 new messages