שרת 2003 STD + SP1 .
ברגע שנכנס לדוס ומנסה להריץ IISRESET , מקבל הודעת class not registered .
אין אפשרות גם לבצע ריסט מתוך IIS managment . הדרך היחידה היא לבצע רסט
לסרוויס www .
כמובן שניסיתי לבצע ריסט למחשב \ להתקין מחדש SP1 - לא עוזר
רעיונות ?
תודה