What to do?
(BTW: Internet Explorer is Standard Browser)
Thanks, Walter
-steve
Walter Weigmann <WalterW...@discussions.microsoft.com> wrote:
--
Stephen Boots
MVP Windows Live
Windows Live OneCare/Live Mesh/MSE Forums Moderator
sbo...@mvps.org
Schon mal den Messenger komplett deinstalliert und neu installiert...?
Gruß, DUDI
--
http://dudi1969josches.spaces.live.com/ (My Space)
http://live.xbox.com/member/DUDI1969 (My Xbox 360 User Page)
Gehe zu Extras -> Optionen (Reiter Verbindung) und klicke ganz unten (bei
"Verbindung mit Windows Live Diensten wird hergestellt) auf Verbinden.
Sollte diese Option nicht verfügbar sein, so weiß ich auch nicht weiter...
MfG,
Basixrox
"alex.4....@hotmail.com" wrote:
> Hi, I read your story and I was just wondering. What do you have installed
> from windows live on you computer? Because, if you have windows live mail,
> you should be able to open it on messenger when you click on the envelope.
>
> "Walter Weigmann" <WalterW...@discussions.microsoft.com> wrote in
> message news:73634377-516D-4611...@microsoft.com...