PRIMO A64 billentyűzet probléma

András Hollenczer

to microke...@googlegroups.com
Sziasztok!

Egy 1985-ös A64-es gépem van, minden alkatrésze eredeti és külsőre is teljesen rendben van. Elég ritkán veszem elő. Mostanában viszont elkezdte azt, hogy bekapcsolás után nem működik a billentyűzete. Ezután ha 3-4 alkalommal ki és be kapcsolom, megjavul és utána nincs vele semmi gond. Viszont ha csak 5 percre is kikapcsolom és utána megint be, kezdődik minden előröl :(
Találkozott valaki hasonlóval? Mi a megoldás? Én a tápban lévő két zöld elkóra gyanakszom, közel 30 évesek, nem hinném, hogy a legjobb formában vannak. Ezeket jövő héten kicserélem, most nincs itthon cseredarabom.

András

Majzik Istvan

to microke...@googlegroups.com
Szia!Sikerült úrrá lenni a problémán a kondenzátorok cseréjével?Nálam hasonló probléma (nehezen reagáló billentyűk) akkor jelentkezett, amikor a táp dugó rosszul érintkezett; kis mozgatással ezt sikerült stabilizálni. Üdv.Istvan
"András Hollenczer" <holle...@gmail.com> írta:
> [...]
>Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Microkey Primo csoportra.

András Hollenczer

to microke...@googlegroups.com
Szia! Igen, a csere után azonnal úgy működik, ahogy kell  :)

További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/groups/opt_out címre.