Eladó Primo

Miklós Ecseri

to microke...@googlegroups.com
Kedves Primo rajongók!

Eladni tervezem Primo B64 számítógépem tápegységével együtt.
Működőképes állapotú. Néhány éve készítettem egy magnó csatlakozó kábelt, mobiltelefonról töltöttem be játékokat, rendben működött. A videójelet egy kábelen kivezettem ez a módosítás egyszerűen megszüntethető.
A felső lapján valamilyen forró tárgytól származó kis nyomok láthatóak. Ezek eltüntetésével nem próbálkoztam.
Azt tervezem, hogy árverési oldalon hirdetem meg. (Érthető módon szeretnék minél többet kapni érte, mert a vételárat jótékony célra fogom fordítani.)

Ha valakinek van az eladással kapcsolatos tanácsa, esetleg van elképzelése, hogy milyen áron kelhet el a készülék, kérem magánlevélben írja meg.

Előre is köszönöm,
Miklós

IMG_20210303_172207.jpg
IMG_20210303_172237.jpg