PRIMO billentyűzet remake

mur...@gmail.com

to Microkey Primo
Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek a következő PRIMO projektet. Talán többen nem vagytok tagjai a Facebook "Retro számítógép és videojáték klub"-jának, és nehogy lemaradjatok róla. :)

Kollár Zoli legyárt újratervezi a PRIMO silány billentyűzet elektronikáját, up-to-date modern alkatrészekkel, minősége jóval jobb le mint az eredetié. A bejegyzés:

"Sziasztok, eszembe jutott itt a Primos hirdetések kapcsán, hogy mit szólnátok egy újratervezett primo A billentyűzethez, ami kívülről ugyan úgy nézne ki mint az eredeti, belül a csatlakozása is u.a. lenne, csak más alkatrészekkel lenne megcsinálva? Érdekelne e 5-10 embert legalább? Ugyan úgy kapacitív billentyűzet lenne, de más alkatrészekkel megoldva, intelligens szenzorokkal, és egy mikrokontrollerrel."
Ára: 16.900Ft (komplett szerelt panel, választható billentyű színnel)

Ha valakit érdekel és nem akar továbbra sem Facebook-ozni, az keressen engem és összehozom Zolival.

Üdv,
Mur(ányi István)

Kép a paneltervről:

gmi...@freemail.hu

to microkey-primo
Szia!
Engem érdekelne 1db és nem vagyok fenn a facebookon.
Ha megadod neki az emailom azt Előre is köszönöm.
Üdv:Gmiki (Gubucz Miklós)

to microke...@googlegroups.com

Helló!

Szuper :) !  Átdobtam neki.

Annyit kell még kitalálnod, hogy milyen színűt kérsz (zöld/piros)

Üdv,

Mur

image001.png