Primo Program restaurálás

Miklós Ecseri

to microke...@googlegroups.com
Csatlakozom a gratulációhoz. Nagyon jó lenne, ha ez a remek részletes restaurálási leírás is felkerülne a progi mellé a honlapra, mert sok érdekes technikai részletet tartalmaz és maga a restaurálás is egy izgalmas része a történelemnek!
Üdv.
Miklós

Istvan Majzik

to microke...@googlegroups.com
Egyetértek a javaslattal, ezek a restaurálási projektek olyan jól és szépen illusztrálva vannak leírva, hogy éppen én is azon gondolkoztam, hogy hová (talán a "Konvertálás" részhez) lehetne a honlapra tenni. :)
Gábor, hozzájárulsz ehhez? Ha igen, utána igyekszem minél gyorsabban felrakni.
Üdv.
István

Hozzászólás: microke...@googlegroups.com
Leiratkozás: microkey-prim...@googlegroups.com
Csoportoldal: http://groups.google.com/group/microkey-primo?hl=hu?hl=hu
Weboldal: http://primo.homeserver.hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Microkey Primo” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) microkey-prim...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/CADs09dCU4vGA13C%2BDJ%3Da1VTzVOjP5W1UYxR4JwBdjUWcY%3Dv7Tw%40mail.gmail.com.

Gona

to microke...@googlegroups.com
Köszönöm a gratulaciókat!
Jó ötlet közzétenni, természetesen hozzájárulok. :)
Üdv:
Gábor

On Sun, 7 Mar 2021 at 18:37, Miklós Ecseri <ecseri...@gmail.com> wrote:
[...]

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/CAJHufSUos-2CpkQo64Gs7_c2NXMoDu04TJcKGosaF3Xxcg8%3D5w%40mail.gmail.com.

speccy...@sinclair.hu

to microke...@googlegroups.com

Például a 8bit.hu-n is elférnének. :)

üdv,
Bali

Quoting Gona <gon...@gmail.com>:

> [...]
> leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)
> microkey-prim...@googlegroups.com címre.
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten,

Gona

to microke...@googlegroups.com
Szuper, oda is mehet, hozzájárulok. :)
Üdv:
Gona

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/20210310201354.Horde.A94mpbC0h6-YxhBO87Xb5Wl%40webmail.sinclair.hu.

Viktor Varga

to microke...@googlegroups.com
Szépen összeérnek a szálak. :)
Már pont azon gondolkodtam, hogy milyen aktuális hírek lehetnének oda, és amennyire ostoba vagyok, ezt pont nem jutott eszembe. :)
üdvözlettel/best regards: Varga Viktor

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) microkey-prim...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/CAFPVik-MOnJGiRc8F19AiwKf2%2BLq9v6SEqaNk2ovT0BZ8Pc19w%40mail.gmail.com.

Istvan Majzik

to microke...@googlegroups.com
Sziasztok!
Felraktam Gona beszámolóját a programok restaurálásáról a Primo honlapra: a Programok / Projektek / Restaurálás menüpont alatt van.
Ugyancsak felkerültek a restaurált / módosított programok is.
(Gyorsabb elérés a "Mi frissült mostanában?" linken keresztül a főlapról.)
Szóljatok, ha valami hibát észleltek.
Üdv.
István

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/CAJqQU_1PDH7qfjCyVUG5av%3D%2BPQHt00_1ubpy2cjTq%3DgK%3D2Kv4w%40mail.gmail.com.