Primo utanepites NYAKok

Gergely Vakulya

to microke...@googlegroups.com
Udvozletem!

Lattam a Primo honlapon, hogy belekezdtetek egy Primo utanepitesbe, amihez lettek gyartatva NYAKok is. Nem maradt esetleg valakinek belole?

73/DX
HA4UC Gergo

Majzik Istvan

to microke...@googlegroups.com
Úgy emlékszem, én kaptam meg annak idején az utolsó NYÁK-ot, sikeresen be is ültettem.Esetleg arra van esély, hogy valaki mégsem használta fel a sajátját, és továbbadja. Egyébként most van a Vaterán eladó Primo A64, egyelőre 6250 Ft-on áll az ára:http://szamitastechnika.vatera.hu/pc_asztali_szamitogep/retro_szamitogep_kiegeszito/egyeb/primo_a64_personal_computer_1803296585.html(a NYÁK annak idején drágább volt :)). Üdv.Istvan
Gergely Vakulya <anti...@gmail.com> írta:
>--
>--
>Hozzászólás: microke...@googlegroups.com
>Leiratkozás: microkey-prim...@googlegroups.com
>Csoportoldal: http://groups.google.com/group/microkey-primo?hl=hu?hl=hu
>Weboldal: http://primo.homeserver.hu
>---
>Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Microkey Primo csoportra.
>Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: microkey-prim...@googlegroups.com

László Princz

to Microkey Primo
Én már hónapok óta javítgatok egy A64-est, és nagyon sokat tanultam belőle. Sajnos ez azonban erősen megviselte a NYÁK-ot, emiatt gondolkozom, hogy új NYÁK-ot készíttetnék. Hogyan tudok az oldalon található PCB fájlokból GERBER-t konvertálni? Netán valakinek van már konvertált GERBER vagy DFX fájlja?
Eközben, ha más is szeretne alaplapot, lehet egyszerre többet jobban megéri. bár nekem most csak az alaplap NYÁK kellene, a billentyűzet ok.

Mári Zsolt

to microke...@googlegroups.com
Szia!

Nagy Attila biztos tud neked segíteni, több Primót is épített replika nyákra. vok...@gmail.com

Üdv!

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Microkey Primo” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) microkey-prim...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/microkey-primo/2d241839-0e23-4c9e-a260-8327a1aa5405n%40googlegroups.com.

László Princz

to Microkey Primo