Vefat & Teşekkür

Ali Taskin Balaban

to Mias...@googlegroups.com

Babamın  Vefatı  dolayısıyla bizzat gelerek, telefon, telgraf, sms, email, normal posta veya özellikle Fatiha - Yasin göndermek suretiyle acımızı paylaşan dostlara minnettarım ve çok teşekkürler…
Allah cc hepimizin geçmişlerine rahmet ve mağfiretle muamele etsin..

                                                  DEHŞET İÇİNDE KALDIM
Defin sürecinde bana oğlum Hasan Baba refakat etti. Göçmen memur çocukları bu süreçlerden ve geleneklerden biraz bihaber olurlar. Bende ondan ritüeli tam öğrenmesini istedim. Mesele hitam bulunca öğrenmenin nasıl gittiğini sordum. Oda – tamamen safiyetiyle - önemli bir görevi ifa etmiş ve geleneği ezberlemiş olmanın gurur ve huzuruyla:
-          Baba o iş tamam. Sen ölünce bende çocuklarımı böyle toplayıp fiilen öğreteceğim! dedi.
İşte o an dehşet içinde kaldım. Çırılçıplak, korumasız ve ansızın ölümle karşılaşmıştım. Açıkça itiraf edeyim müthiş irkildim. Muhakkak bir travma yaşadım. Etkili oldu ama yıkıcı olmadı şükür.
Ölen en yakınınızda olsa neticede başka bir can. Yakın tanığı da olsanız " onun hikayesi". Ölümde anlayış ve empati maalesef olmuyormuş. Allah cc her vak'amızda bize kolaylıklar sağlasın…
Selams...ali+