Veure aquesta pàgina "blog del grup de mestres"

mestre...@gmail.com

to Grup de Mestres d'Osona
a veure si ho rebeu tots.... l'adreça del blog...

Immaculada

Fes clic a http://groups.google.com/group/mestresosona/web/blog-del-grup-de-mestres,
o copia'l i enganxa'l a la barra d'adreces del teu navegador si no
funcionés.

Grup de Mestres d'Osona

to Grup de Mestres d'Osona
Anem actualitzant el blog de mica en mica

TUBAU PRAT, IMMACULADA

to mestre...@googlegroups.com
Les actualitzacions que hem fet fins ara són: els enllaços del Florià Belichòn, hem posat el power point al taller d'en Jaume Aguilar, també tenim apunt els resums de tot el Taller 1.
En breu més informació!
No imprimiu si no és necessari. Protegim el Medi Ambient

RAMON...@telefonica.net

to mestre...@googlegroups.com
Hola Immaculada, l'adreça que has posat a mi em diu que no existeix!
Apa. Ramon Sitjà

TUBAU PRAT, IMMACULADA

to mestre...@googlegroups.com
Hola a tots,
em sembla que ara ja ho tenim ben actualitzat  ;-)

http://grupmestresosona.blogspot.com

El 09/07/09, "RAMON...@telefonica.net" <RAMON...@telefonica.net> va escriure: