hatırlatma..

2 views
Skip to first unread message

cilem...@mynet.com

unread,
Aug 24, 2011, 6:19:28 AM8/24/11
to me...@googlegroups.com
herkese merhaba,
umarım herkes iyidir... sevgili arkadaşlarım sizlere yolladığım formla ilgili geri dönüş alamadım...herkesden ricam formun dolaşımını sağlayamadıysanız bile kendi adınıza formları doldurup formun sonunda ki mail adresine göndermeniz....

Herkese iyi çalışmalar diliyor ve en kısa zamanda dönüşlerinizi bekliyorum...

Çilem ENGİN


Kerim SAKCİ

unread,
Sep 8, 2011, 7:45:23 AM9/8/11
to me...@googlegroups.com
*SOSYOLOGLARIN MESLEKİ SORUNLARINI TANIMLAMA FORMU *


*Adı Soyadı : Kerim SAKCI

*Unvanınız :SOSYOLOG

*İş Tel. :412 229 48 80/97 Dahili:328

*Cep Tel. :533 363 0981

*e-mail : k.s...@hotmail.com

*Mezuniyet tarihi ve mezun olduğunuz okul:2003 Dicle Üniversitesi

*Çalıştığınız il ve Kurum:Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi

*Kurumda çalıştığınız birim: Zabıta Daire Başkanlığı

*Bu kurumda çalışma süreniz (ay ya da yıl belirtiniz) : 11

*Kadro pozisyonu : ( ) Kadrolu ( ) Sözleşmeli (x )İşçi

*Şirket elemanı iseniz lütfen şirket adını belirtin: *

*Ek ödeme+ Maaş: 2.350,00 TL Maaş +yıl içinde iki tam maaş, iki yarım
maaş tutarında dört adet ikramiye


*1- Master Doktora ya da Formasyon eğitimi aldınız mı aldıysanız lütfen
hangi okullardan hangi bölümlerde olduğunu belirtiniz?*
*Okul adı* *Bölüm* *Başlama ve Bitiş Tarihi* *Master * *Doktora *
Formasyon: Dicle Üniversitesinde Formasyon eğitimi aldım


*2- Mezuniyetinizden sonra ne kadar süre işsiz kaldınız?*
Üniversite devam ederken işe girdim

*3- Başka işler de çalıştınız mı?
Hayır

*4- 3. soruya yanıtınız Evet ise ne tür iş veya işlerde çalıştığınızı lütfen
açık bir şekilde belirtiniz?*


*5- Ne kadar süredir bu kurumda çalışmaktasınız?*
11 yıl

*6- Ne kadar süredir çalıştığınız birimdesiniz, bu kurumda başka birimlerde
çalıştınız mı, lütfen belirtiniz?*
2 yıldır çalışıyorum. 11 yıl içinde çeşitli birimlerde çalışıyorum.

*5- Bu işe başladığınızdan bu yana ne tür işler yaptınız?*
Kendi mesleğimi icra etmeye çalıştım. Başka işler yapmamaya özen
gösterdim.

*6- Bulunduğunuz birimde hangi meslek grupları var? *
Benim dışımda kimse yok

*7- Diğer birimlerde hangi meslek grupları yoğunlukta? *
Sosyolog,Psikolog, Sosyal Hizmet Uzmanı, Mühendis vb.

*8- Kurumda yaşanılan mesleki sorunlarınız nelerdir? (lütfen detaylı şekilde
belirtiniz)*
Başka işlerde çalıştırılmaya zorlanma.
Alanının dışında işlerde çalıştırılma

- *İş ya da meslek tanımı: Sosyolog


*Kadro pozisyonu: İşçi


*Ekonomik koşullar: Orta


* İş yoğunluğu: Bazen


*Yapılan işin niteliği:Masa başı


*İş ortamı ve koşulları:
Masa, bilgisayar vb. imkanların bulunduğu bir bir odada yalnız kalmaktayım.

- *Diğer: *

*9- Yaşadığınız bu sorunlardan dolayı resmi makamlara herhangi bir başvuruda
bulundunuz mu?*


*10- Başvurduysanız ne tür bir başvuruda bulundunuz ve nasıl bir sonuç
aldınız?*


*İletişim : k.sak...@gmail.com
Kerim SAKCI
Gsm:533 363 09 81

Tarih:08/09/2011

> --
> ____________________________________________
>
> Mezopotamya Sosyologlar Girişimi Email Grubunun İlkeleri
> * Gönderilen emaillerin içeriklerinden gönderen kişilerin kendileri
> sorumludur.
> * Her türlü konu, hakaret ve aşağılayıcı ifadeler kullanılmadan
> tartışılır. Farklı fikirlerin tartışmalara dâhil olması grubun etkinliğini
> artıracağı gibi sosyoloji mezunları arasındaki bağın güçlenmesine de katkı
> sunacaktır.
> * Grup içerisinde kişileri hedef alan, hakaret içeren emailler
> gönderilemez. Böyle bir durumda kişi uyarılır. Bu davranışının devam etmesi
> noktasında kişinin grup üyeliği sonlandırılır.
> * Gruba üyelik, kişilerin istekleri halinde gerçekleştirilir ve bu
> noktada e-posta trafiğine özen gösterilmesi gerekmektedir.
>

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages