Muutos Port-calls rajapinnan datassa

heikki...@gmail.com

to meri.digitraffic.fi
Hei

Huomasin pari tuntia takaperin mahdollisen bugin tuossa datassa. Olen toistaiseksi pystynyt virheettä hakemaan port-calls tietoja siten että olen lukenut puskuriin serverin vastauksen yhtenä rivinä jonka jälkeen parsinut JSON:sta sen mitä olen tarvinnut.

Nyt näyttää siltä että hierarkia on muuttunut, silllä serverin vastauksen lukeminen loppuu jo ensimmäiseen {-merkkiin.

Aikaisemmin hakulauseke esim : http://meri-test.digitraffic.fi/api/v1/port-calls/FINLI?from=2016-12-27T10%3A57%3A46.046Z&nationality=FI tuotti koko vastauksen yhtenä pötkönä myös selaimessa, jolloin luku ja parsiminen oli yksinkertaista. Nyt selaimessa avattuna sama hakulauseke/osoite tuottaa kauniisti jäsenneltyä tietoa , joka toki ihmiskäyttäjälle on mukavampi mutta softalle hankalampi..

Todennäköisesti kyse on kuitenkin vaillinaisista koodaustaidoistani ja jostakin yksinkertaisesta muutoksesta =)

Parhain terveisin

Heikki Karla

Solita / Jouni

to meri.digitraffic.fi
Hei,

joo tuossa päivityksen yhteydessä mukaan tuli myös JSONin jäsentäminen hieman luettavampaan muotoon. JSONin sisällön pitäisi olla kuitenkin täysin sama. Kannattaa tehdä sovellus niin, ettei se ole riippuvainen rivinvaihdoista, esim. käyttämällä jotain valmista jäsentäjää.

Ystävällisin terveisin
– Digitraffic asiakastuki / Jouni –