enviada massiva de cartells

rosa batalla

to mercatdel...@googlegroups.com
COm avui no hem pogut panj cartells, ho he intentat de manera virtual.
Us adjunto un archiu del que els deia al mail a les entitats per si voleu copiarlo igual i al final hi ha un llistat d eles entitats a les que he enviat el mail
Tambe adjunto els arxius per s ivoleu mailear altres entitats, grups, amics etc.
ENDAVANT força i intercanvi

--
rosa bc
tel    +34 932 45 47 49

minium...@googlemail.com

to mercatdelintercanvi
vale...
ara ja m'he fet membre del grup...a buenas horas!!!
I ara hem pregunto...com podre enviar jo el cartell???

Perez, xoli

to mercatdelintercanvi
tia, no vayas de pardilla q nos puede ver tothom!!! jajajajjajajaja
el cartell... pregunta-li a la rosa jejejeje
benvinguda!
i aks mails q escrivim sí q arriben al hotmail aixi q no cal q cada
cop ens avisis, reina!
adeu, cara de culo! jajajajajaaj