Re: cartell

rosa batalla

to mercatdel...@googlegroups.com
Chapo
Ara espero que la gent faci corralillo al voltant del cartell, lo que em pica es que haguem de pagar de la butxaca les fotocopies del mercata.
Passarem la cassoleta el mercata.
Va en contra dels meus principis posar ni que sigui un euro a una cosa que ja ens hocupat el seu temps i que al final es pel barri.
Eh el penjo al blog no?
Rosa

2006/11/25, iolanda perez <ioland...@hotmail.com>:
ei nena!!!
t'envio el nou cartell, aviam si ara el veus millor... jo crec q si! jejeejje
fins dema!

Busca a la vez en Internet, en directorios, en enciclopedias... Atrévete con el nuevo MSN Search

--
rosa bc
tel    +34 932 45 47 49

Perez, xoli

to mercatdelintercanvi
si si! penja'l!
a mi no m'importa pagar aks fotocòpies pq és per una bona causa i per
una cosa en la q crec. a més, es el primer any i ens hem hagut de
moure nosaltres soles, si surt bé, jo crec q en les properes edicions
podrem fer-ho millor i sortir al programa, la qual cosa voldrà dir q
no haurem de pagar res per fer-nos anunciar...
apa, esperem q s'hi apunti molta gent!
xoli