ho he vist!

iolanda perez

to mercatdel...@googlegroups.com

rosa, nena! aixo es un merda, no m'aclaro!!!! ni puta idea de com fer anar aixo dels blogs...em sento exclosa de la societat si em qdo fora de les noves tecnologies!!! ajajjaajaj

he vist el blog q has fet del mercat: es super xulo!!! x mi ja el podem difondre.

suposo q si escric ak mail t'arriba a tu, no? es pot ser mes pardilla por favor??!!!! ajajajjaaj

contesta'm!

xoli

Ofertas y reservas para viajar por todo el mundo. Organiza y contrata tus viajes aquí.

rosa batalla

to mercatdel...@googlegroups.com
Xoli,
l'has vist i has enviat unmail, perfecto!! Els blog serveixen pe raixo ara nomes falta que pengis algun artile d'interes..

SI escrius a aquesta adreçade moment rebem la Laia i jo , esperem que digui alguna cosa del blog etc i el publiquem ho dic perque queda poc temps.
Encara no he fet un esboç del cartell es que vereis vosotras NO he pogut CERO!

La idea es que poseu coses al blog , com fer-ho?
Coses com algun articulillo.
Algunoticia que faci referencia, nose si teniu alguna cosa d'interes deseguida voldreu penjar-la i eso ,com:
Doncs dins del blog a la dreta extrema a dalt. de la pantalla:
ACCEDER
Us porta a la pagina de blogger, a la dreta del super logo de bloger, diu acceder al blog o algo aixi , alli us heu de donar d'alta, si teniu mail d egmail es mes facil, sino  doncs haureu d'anar omplint caselles.
Aixi ja estareu donades d'alta i  cada vegada que volgueu penjar alguna cosa us poseu sobre la creu verda CREAR una ENTRADA, i despres VER BLOG i anireu veient en linia el que penjeu.
NENES es el futurrrrrrr
Afanye-vos!
Rosa

2006/11/16, iolanda perez <ioland...@hotmail.com>: