exactament com funciona?

1 view

olga

to mercatdelintercanvi
Hola a tots...

Em sembla molt bona idea que es faci aixo del mercat del intercanvi a
Sant andreu per les festes... la veritat.... sona molt be!!!!!

Vosaltres organitzeu mercats del intercanvi per tota Catalunya o nomes
el del barri...????

Be al que anaba.... m'agradaria molt participar pero no se ben be com
va.... he llegit al blog alguna cosa, pero no esta gaire ben
explicat....

veig que pots demanar una taula i exposar alla els teus objectes de
intercanvi... fins aqui perfecte..pero quins criteris es fan servir
per canviar les coses?????
i si tinc coses per canviar pero no vull tenir una taula per no haver
de estar tot el dia...llavors com ho faig???? vaig amb la meva bossa
amb coses i oferto canvis als que tenen taules?????

si us plau, a veure si em podeu explicar una mica... gracies!!!!

Olga

rosa batalla

to mercatdel...@googlegroups.com
Ohh he rebut tard aquest mail
EL mercat ha aant molt i  molt be, els que hi erem hem disfrutat d'allò mes.
Properaent publicarem les imatges i tambe a peticio teva un informe mes detallat per entendre el mecanisme del mercat.
ROsa

2007/11/29, olga <olgap...@gmail.com>:
----

Abans d'imprimir-me, pensa bé si és realment necessari.
Protege el medioambiente. No me imprimas si no es necesario.
Do not print if not necessary. Protect your environment!