Fwd: Optimizm...

Tamer Baran

to Emel sönmez
Arkadaşım, meslektaşım Sevgi Saygı müthiş bir video göndermiş. Toplama kampından sağ kurtulan, sonra kanseri yenen ve sonra 108 yaşındayken bir kitap yazan bir kadın tüm bunları nasıl başardığını anlatıyor. İyimserliğin, şükretmenin ve öğrenmenin önemine değiniyor. 12 dakikalık bir video, alt yazılı, umarım izler ve paylaşırsınız.

to merake...@googlegroups.com

Müthiş,günaydın,teşekkürler,armağan,……Sibel Sicimoğlu,

BİLGİLENMEK HERKESİN HAKKIDIR
http://groups.google.com/group/merakediyorum
http://www.facebook.com/groups/merakediyorumgrubu

EMİNE BESEN

to merake...@googlegroups.com

muhteşem, teşekkürler.)
17 Kasım 2012 09:02 tarihinde Sibel SİCİMOĞLU <sibel.s...@termpazarlama.com> yazdı:

--
emi

Berrin Uğraş

to merake...@googlegroups.com
kesinlikle çok etkilendim...
enerjisinden izslerken bile etkilendim...
çok teşekkür ederim...

22 Kasım 2012 01:19 tarihinde EMİNE BESEN <emn...@gmail.com> yazdı:

> muhteşem, teşekkürler.)
> 17 Kasım 2012 09:02 tarihinde Sibel SİCİMOĞLU

Tamer Baran

to merake...@googlegroups.com
Filmi beğenmenize ve yararlanmanıza çok sevindim, Emine Hanım, Sibel Hanım ve Berrin Hanım,

İtiraf edeyim, Merak Ediyorum'a yollamayı düşünsem cayardım, grup yöneticilerinin böyle bir paylaşıma izin vermeyeceklerini tahmin ederdim. Adres defterimdeki herkese yollamıştım, o arada buraya da geldi... Böylece anlaşıldı ki "düzeyli" film vb paylaşımlara da izin veriyorlarmış. Sağ olsunlar.

Tamer Baran

Adnan Yüce

to merake...@googlegroups.com
Neden "iyimserlik" değil de "optimizm"?