04/12/2012 iletiler

merakediyorumgrubu

to merakgrup

Kimden: Ahmet Keskin
Tarih: 02 Aralık 2012 Pazar 01:33
Konu: Re: Ynt: (merakediyorum) Başka ansiklopediler

çalışmalarınızın devamını diliyorum

Kimden: KayrahaN
Tarih: 02 Aralık 2012 Pazar 13:44
Konu: Re: Memo Larousse Dinler ve Mitoloji

Emekleriniz için teşekkürler...

Kimden: KayrahaN
Tarih: 02 Aralık 2012 Pazar 14:02
Konu: Re: Kuvayi Milliye Destanı-Nazım Hikmet... Nuri Kurtcebe çizimleri ile

Uzun zamandır doğru dürüst nete giremiyordum... Şuan ne kadar çok şey kaçırdığımı anlıyorum.. Çok harika insanlarsınız, emekleriniz zor ödenir.. Umarım gruptaki ölü linkler de yenilenir... Tüm paylaşımlar için teşekkürler..

Kimden: KayrahaN
Tarih: 02 Aralık 2012 Pazar 14:06
Konu: Re: Türk Giyim Kuşam ve Süslenme Sözlüğü Reşad Ekrem Koçu

Emekleriniz için teşekkürler...

Kimden: KayrahaN
Tarih: 02 Aralık 2012 Pazar 23:50
Konu: Re: İstanbul Ansiklopedisi Reşat Ekrem Koçu 11.cilt (SON)

Bu muhteşem paylaşım için teşekkürler, elleriniz dert, bilgisayarınız v,rüs görmesin... İlk 2 cildi tekrar yükleme şansı olan kimse yok mu? Elinde olan bir arkadaş 1. ve 2. cildi yüklerse çok bahtiyar olacağım. Tekrar teşekkürler...
Hatırlattığınız için teşekkürler...