ilginize teşekkürler

merakediyorumgrubu

to merakgrup

Kimden: Cihad Hacioglu
Tarih: 08 Kasım 2012 Perşembe 10:57
Konu: Re: Ynt: (merakediyorum) MEYDAN LAROUSSE 2 cilt

Arkadaşlar çalışmanız için teşekkur ederim çok güzel olmuş.

Kimden: onur basançelebi
Tarih: 08 Kasım 2012 Perşembe 19:57
Konu: RE: (merakediyorum) MEYDAN LAROUSSE 1 cilt
harika! teşekkürler... :)

Kimden: Ahmet Yalçınkaya
Tarih: 09 Kasım 2012 Cuma 09:43
Konu: Re: (merakediyorum) FOCUS dergileri 1999/ 3 ve 6 ile MEYDAN LAROUSSE 1 cilt
Meydan Larousse kütüphanemde mevcut, faydalandığım bir eser. Bilgisayar ortamına aktarılması büyük emek gerektiren bir iş ve büyük bir hizmet....
Emeğini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ediyorum, ellerine sağlık

Kimden: Kamil Batum
Tarih: 09 Kasım 2012 Cuma 10:19
Konu: Re: (merakediyorum) Memo Larousse Dinler ve Mitoloji
Elinize sağlık, emeğinize alkış...

Kimden: demirali
Tarih: 09 Kasım 2012 Cuma 11:31
Konu: Re: Kuvayi Milliye Destanı-Nazım Hikmet... Nuri Kurtcebe çizimleri ile
merhaba,
5-6-7-8. bapların mp3 dosyası silinmiş durumda, tekrar yüklemeniz mümkünse çok memnun olurum.

Kimden: Ali Temizkan
Tarih: 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:44
Ellerinize emeğinize sağlık.