RE: (merakediyorum) İlgi ve desteğiniz için teşekkürler

merakediyorumgrubu

to merakgrup

Kimden: mustafa gur
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 08:07
Konu: Teşekkürler.
Torunlarım ve kendim adına sonsuz teşekkürler.
Mustafa Gür.

Tel: 00 90 507 760 02 42
Fax: 00 90 232 441 39 73
Skype: mustafa.gur35 0534 587 27 4

Kimden: Fikret Dadaş
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 08:04
Konu: Re: (merakediyorum) İlgi ve desteğiniz için teşekkürler
Güzel paylaşımlar, elinize sağlık teşekkürler.. güzel haberleride beklerim :)

Kimden: Nihat yılmazer
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 08:08
Teşekkür ederiz...

Kimden: Bilen Elektronik
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 09:06

Emeğinize sonsuz teşekkürler.

Kimden: Birol DAYI
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 10:08

Sevgili Moderatörümüz ve Destekçi Arkadaşlar,

Grup kullanıcılarınızdan sizlerin yoğunluğunda yanıtlar, yazışmalar ve/veya katkılar alamayabilirsiniz.

Ancak, paylaşılan bu kadar faydalı bilginin ve değerli/kaliteli yayının çöpe gitmediğinden ve malum “deniz yıldızı” hikayesinde olduğu gibi en azından birisi ya da birileri tarafından kullanıldığına, arşivlendiğine emin olabilirsiniz.

Bugüne kadar elbette sayısız kez duymuş ya da bu yönde mesaj almışsınızdır ama ben de bir kez tekrarlamış olayım:

Bu muhteşem grubun kurulmasında ve içeriklerinin bizlere ulaştırılmasında hakkı ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

İyi çalışmalar dilerim.

Saygılar,

I. Birol DAYI

AF Kompresör San. ve Tic. A.S.

Mobile : +90 533 3228070

Business : +90 212 2528404

Fax : +90 212 2522973

Kimden: Ibrahim Yuncu
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 10:23
Paylaşımınız ve emekleriniz için teşekkürler.
İbrahim Yüncü

Kimden: Yenicelim
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 10:29
Konu: Re: Ynt: (merakediyorum) FOCUS dergileri 1999 01 ağız
İlginiz ve bu güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim.
Paylaşımlarınızın artarak devam etmesi dileği ile hayırlı haftalar dilerim.

Kimden: Erdoğan Tan
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 10:58
Sevgili Kardeşim,
Yaptığınız iş bir emek işi, bir çaba işi, bir zaman işi. Belki az sayıda insanımız bunun farkında ama olsun, farkında olanlar yeter, Az ama öz olsun. Geliştireceğiniz farklı formatlar ilgi çekecek ve grubun ilgi duyan sayısı elbette artacaktır. O nedenle şevkiniz kırılmasın. Emeğinize ve çabanıza teşekkürler, başarılarınızın devamı dileğimdir.
E.Tan

Kimden: Naci Püskülcü
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 12:34
Teşekkür ederiz, en değerli nesne emektir, bir hayli emek gerektiriyor yaptığınız işler. Sağ olun, var olun.
Naci Püskülcü

Kimden: Abdullah Özgür
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 14:15
bizleri fazla meraklandırmayın........ yayınlarınız bekliyoruz...

Kimden: canavar yesterday
Tarih: 15 Ekim 2012 Pazartesi 17:42
ne meraklıyız değilmi ? lütfen devam

Kimden: Bekir VURAL