İlgi ve desteğiniz için teşekkürler

merakediyorumgrubu

to merakgrup
Grubun devamı için samimi ve içten dileklerini esirgemeyen üyelerimize
İlgi ve desteğiniz için teşekkürler.
Şimdilik Focus dergilerini taradıkça paylaşıyoruz.
merake...@googlegroups.com
Kerem

Kimden: Ahmet GULTEN
Tarih: 11 Ekim 2012 Perşembe 10:29
Konu: RE: Ynt: (merakediyorum) FOCUS dergileri 1999 10 Ekim Leonardo
Evet, gerçekten çok faydalandığımız bilgileri bizden esirgemeyip devam ettiğiniz için çok teşekkür ediyoruz.

Kimden: Yusuf GÖRÜR
Tarih: 11 Ekim 2012 Perşembe 10:59

Elinize, Emeğinize Sağlık

Kimden: Jiyan Hayat
Tarih: 11 Ekim 2012 Perşembe 12:02

vermiş olduğunuz bilgiler için ve çabalarınız için teşekkür ediyor,ve devamını diliyorum. iyi çalışmalar.

Kimden: Ayhan DELİCAN
Tarih: 11 Ekim 2012 Perşembe 13:34

Gösterdiğiniz emeğe teşekkür ederim.

Kimden: Gültekin Bozbıyık
Tarih: 11 Ekim 2012 Perşembe 22:39
Konu: devam

yayına devam

Kimden: kemal murat burat
Tarih: 12 Ekim 2012 Cuma 00:26

Devam etme kararı aldığınız için teşekkürler. Çalışmalarınızda kolaylıklar ve başarılar diliyorum.

Kimden: Ahmet Medar
Tarih: 12 Ekim 2012 Cuma 02:58

Çok teşekkürler...

Kimden: Gülsen Yıldız
Tarih: 12 Ekim 2012 Cuma 22:02

Emekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Kimden: Tayyar Ateş
Tarih: 13 Ekim 2012 Cumartesi 12:22

Sizden ileti gelmez oldu….bir aksilik mi oldu acaba?????

ilgilenirseniz sevinirim….

Tayyar ateş