Yahoomail hesabım ele geçirildi - My yahoomail account is hacked

DR. SÜHAN AYHAN

to 1992 AÜTF, aaal1986...@googlegroups.com, Adem Ağaoğlu, Afşin Uysal, Ahmet Can Senel, Ahmet Karacalar, Ahmet Karacalar-2, Ahmet Terzioglu, Akın Üzümcügil, Akın Yücel, Akif Muhtar Öztürk, Akýn Alpergin, Alex verpaele, Alexandros Panayi, Ali Riza Ercocen, Ali Teoman Tellioğlu, Alp Aslan, Alp Tuncaci, Alpaslan Şenköylü, Alper Ergen, Alper ERGEN, Alper Menemencioðlu, Alper SARI, Alper Sari, Alptekin Gültekin, Altuğ Uzdil, Andrea Marzetti, Andrej Banic, Anıl Onan, Ann Duwel, Ann Nash, Ann Simoens, Antonio Valdevit, Arda Ayhan, Arifhan Yarkin, Arifhan Yarkýn, Arup Ray, Arvind Padubidri, Arzu Bakırtaş, Aslı Ayan, Asligul Cakmak, Aslihan Hotomaroglu, Atay Atabey, Ateş Cahit Kalın, Atilla Genelioðlu, Atilla Murat Genelioglu, Ayca Sarý, Aycan KAYIKCIOGLU, Aycan KAYIKCIOGLU, Aydın Köksal, Aydın Saray, Aydin Binzet, Ayhan Karakoç, Ayse Gulsen, Aysegul Kuru, ayse...@yahoo.com, Aysun Bideci, Ayşe Kalkancı, Ayşe Kalkancı, Ayşe Karakoç, Ayşe Şencan, Aytuğ Üner, Bahadır Ünsal, Bahadır Ünsal, Baler Eskibatman, Baler Eskibatman, Banu, Banu Cakirer, Banu Sancak, Baran Önal, baran...@kale.com.tr, Barkan Aygül, Başar Arcak, Başar Kaya, Batu Erkan, Baþar Kaya, Bedriye Oncu, Beklen Kerimoglu, Berkan Mersa, Berna Ayhan, Berrin Günaydın, Betül Ak, Billur Demiroğulları, Billur Sezgin, Bob Allen, Boðaçhan Sözmen, Bora Özel, Bora Tarim, Bugra Dogan, Burcu Ayhan, Burcu Codur, Burcu Codur, Burcu Çelet Özden, Cagla-Alp Aslan, Can Ayhan, Can Ayhan, canan ceran, CANAN ULUOĞLU, Carmen Iglesias, Carmen Iglesias, Celal Alkan, cel...@gazi.edu.tr, Cem Adabag, Cem ARTUN, Cem Çakýroðlu, Cem Özbek, Cem Tuncel - BROS, Cem Yucel, Cemil Tugay, Cemil Tugay, Cenk Cetin, Cenk Cetin, Cenk Cetin, Cenk Demirdöver, Cenk Şen, cercisoglu...@yahoo.com.tr, Cetin Imir, Cezmi Gündogan, Charles Dupin, CicekMayda, Cigdem Elmas, Cihangir Tetik, Claudio Angrigiani, Cristina Garusi, Cüneyt Özek, Cüneyt Özek, Çağdaş Işık, Çağla Aslan, Çigdem Elmas, Çiğdem Erdoğan, Çiğdem Özer, Çiğdem Ünal, Darlene Lyons, Demir Apaydin, Demir Apaydýn, Deniz İşcen, Deniz Yamaç, Deniz Yamaç, Deniz Yıldırım, Deniz YILDIRIM(FlapTour), Derin CAGLAR, Derya Erkan, Diclehan Ünsal Kılıç, Didem Kozaci, Dileep Nair, Dilek Arman, Dilek Aslan, Dilek Erkan, Dogan Tuncali, Dogu NEBIOGLU, Doğan Alhan, Duygu Kara, Duygu Kara, Duygu Kara - iþ, Ebru Kýlýçoðlu, Ece Konaç, Ece Konaç, Eduardo Montag, Eftal Gudemez, Ege Kongre, Ekmel Tezel, Eksal Kargı, Eksal Kargı, Eleanora Pasqualotto, Elif Ayhan, Elif Keleş, Elvan, Emel Akçay, EMIN KABACI, Emin Mavili, Emin Oguzhan Oguz, Emre Aksu, Ender Karakoç, Enver Özgencil, Eralp Tutar, Eray Kanmaz, Ercan Demiray, Ercüment Tekin, Erdal Akalın, Erdem Güven, Erdem Yormuk, Erdinc Aygenc, Erdinc Tunc, eric...@prodigy.net.mx, Erling Bjordal, Ersoy Konaş, Eser Yüksel, Esra Adışen, Ethem Güneren, euraps, Evren Turan (Cnidus PCO), Fabio Pasqualotto, Fatih Ezgü, Fatih Ezgü, Fatih Parmaksızoğlu, fatma demir, Ferit Demirkan, Ferit Demirkan, Ferit Taneri, Fersun Akyuz, Figen Özgür, Figen Özgür, Firat Yagmurlu, Frank Papay, Franklyn Elliott, Fred Duffy, Fu Chan Wei, Fuat Yüksel, Fulya Findikcioglu, Funda-Serol Inceoglu, Füsun Törüner, Gemma Pons, Gennaro Selvaggi, Geoff Hallock, Gerd Fabre, Gokhan Tuncbilek, Gonca İpek, Gozde Gunal, Göktekin Dinçerler, Gözde Günal, gpo...@santpau.es, Gul Gursel, GULCIN Karataş, Gulnur Take, Gulseren Palit, Gurhan Ozcan, Güliz Bolat, Gülnur Take, Gülnur Take, Gülriz Ersöz, Gülsüm Tetik, Günes Yavuzer, Gürhan Özcan, Gürhan Özcan, Gürsel Leblebicioğlu, Gürsel Turgut, H.Evin Gulbahce, Hakan Acikgoz, Hakan Bulam, Hakan Bulam, Hakan Emmez, Hakan Furtun, Hakan Gögen, Hakan Kaya, Hakan Kaya-2, hakany...@yahoo.com, Halil Bekler, Havva Erturk, Hossam El-Kafrawi, Hulya Dogan, Hülya Aydın, Hülya Bükülmez, Hüseyin Borman, I.Hakki AYHAN, Ibrahim Oguzulgen, Idil Sayrac, Ilker Yazici, Irem Selamoglu, Ismail Cinel, Ismail Küçüker, Ismail küçüker, ışıl irem budakoğlu, Itir Yegenaga, İbrahim Vargel, İbrahim Yıldırım, İbrahim Yıldırım, İlhan Yetkin, imto...@yahoo.com, inc...@yahoo.com, İrem Budakoğlu, İsmail Kuran, iva...@hacettepe.edu.tr, James Zins, Jan Fabre, Jann Johnson, Jaume Masia, Javier De la Fuente, jma...@clinica-planas.com, JMPON...@telefonica.net, John Boorman, Joseph Serletti, Kaan Erler, Kadir Bacakoğlu, KAYHAN CAGLAR, kayha...@gmail.com, Kelly Burke, Kemal Erpul, KEMAL FINDIKÇIOÐLU, kemal ugurlu, Kenan Atabay, Kenan Atabay, Kenan Hızel, Kevin Carnevale, Kırdar Güney, Kivilcim Oguzulgen, koenraad....@rug.ac.be, Koray Coşkunfırat, Korhan Baserdem, Kubilay Cinar, Kudret Penezoglu, Lale Köse, Lale Tufan, laurent lantieri, Levent Mayda, Leyla Akman, Lisa Sacks, Liste AAAL, M. Ali Cevrem, M.Serhat AYHAN, Mahmut-Ebru Zemheri, Maija Kolehmainen, Maria Siemionow, Marzia Salgarello, Mehmet Ali Ergun, Mehmet Alp, Mehmet Alper, Mehmet Alper, Mehmet BAYRAMICLI, Mehmet Bayramiçli, Mehmet Bayramiçli, Mehmet Bozkurt, Mehmet Kitapçı, Mehmet Mutaf, Mehmet Yılmaz, Melih-Seval Izdes, MELTEM BAHCELIOGLU, Meltem Bahçelioğlu, Meltem Yalınay Çırak, Memduh Kaymaz, Meme grubu, Meri Bahar, Mesut Þatana, Mesut-Mine Satana, Mete Arici, Metin Yılmaz, Michel Saint-Cyr, Michelle Secic, Mine Kurtay, Mithat Gönen, Monika Op de Beeck, Moustapha Hamdi, Moustapha Hamdi, Muhip Ozkan, Murat Emiroğlu, Murat Emiroğlu, Murat Turegun, Murat Türegün, Mustafa Deveci, Mustafa Deveci, Mustafa Keskin, Mustafa Ozbay, Mustafa Ünlü, Mustafa Yılmaz, Mustafa Yılmaz, Mübin Aral, Naci Karaçal, Naci Kostakoglu, Nalan Akyürek, Nathalie Roche, Nazım Çerkeş, Necdet AYDOGAN, Nedim Sar�fak�o�lu, Neslihan BUkan, Neslihan Bukan, Nesrin Demirsoy, Nick Metaxotos, Nihan Binzet, Nihan Ünlü, Nil Adanali, Nil-Gokhan Adanali, Nilgun Markal, Nur Aksakal, Nur Başnur, Nur Bilen (Flap Tour), Nur Olcer, Nur Olcer, Nurdan Kokturk, Nurdan Köktürk, Nuri Çakır, Nuri Çelik, Oguzhan Oguz, Oğuz Acartürk, Onder Yaman, Onur Çukurluoðlu, Onur Çukurluoğlu, Onur Erol, Onur Erol, Onur Erol, Onur Konuk, Orgun Deren, Orhan Babuccu, Orhan Babuccu, Orhan SEKERAMBER, Orhun Çamurdan, Orhun Çamurdan, ORKUN YAZGAN, ORKUN YAZGAN, Oscar Villafane

Herkese merhaba,

Yahoo mail hesabım bugün itibarı ile elegeçirilmiş ve adres listesi silinmiş durumdadır. Daha da kötüsü, aşağıda görüldüğü gibi cevap verenlere, karşı cevap veren iblisler hesabımın içinde gezinmekte. Lütfen bu sabah aldığınız iletiyi dikkate almayınız ve iletişimi devam ettirenlerle yazışmayınız. Ben de bu arada hesabımı kapatmaya çalışacağım.

Herkesten çok özür dilerim. Bu arada beni düştüğüm kötü durumdan (!!) kurtarmak için para göndermek isteyen tüm sevenlerime teşekkürü borç bilirim. :))))

Sevgiler

Sühan

Dear all,

My yahoo mail account has been seriously hacked and contact list has been erased. Please ignore the message you have received today and be cautious with ongoing conversation as you can see below. Currently I am trying to close down the yahoo mail account.

I am very sorry for the inconvenience and wish you all the best... By the way, I thank everyone who cares for me and offered financial support :)))

Sühan

Prof. Dr. Sühan Ayhan
Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi A.D.
Gazi Hastanesi C-blok 14. kat
Beşevler, 06500
ANKARA

Dear Suhan,

See e-mails here below: I guess somebody is using your name for the wrong reasons….

Maybe you should send a mail from your own e-mail addrees to warn your friends and colleagues????

Good luck and have a nice summer

Warm regards from rainy Belgium

Stan