Diyarbakır Gezisi Hakkında !!!!

makbule altıntaş

to medyavekultu...@googlegroups.com
Merhaba arkadaşlar uzuuuun bir aradan sonra gene burdayım :)biliyorsunuz uzun zamandır Diyarbakır gezisi yapma planımız vardı. Üzülerek organizasyonun içinde olan biri olarak organizasyon ekibiylede yaptığımız görüşme sonucu (ben,ayda,hülya) gezi programımızı okul dönemi birlikte belirleyeceğimiz bir tarihe erteliyoruz. :(  programımız geçerli sadece erteleme olacak bu konuda umarım bana kızmazsınız. biliyorsunuz biz (kürtler) çok misafirperveriz her zaman bekleriz. Yolu Diyarbakır'dan geçecek her arkadaşıma kapımız açıktır ;)  Ekim ayında okulda görüşmek dileğiyle hepinize kucak dolusu sevgiler :)

hülya öztürkbaşçı

to medyavekultu...@googlegroups.com
hayırlısı :-)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "AREL UNIVERSITESI MEDYA VE KULTUREL CALISMALAR" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için medyavekulturelcal...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

makbule altıntaş

to medyavekultu...@googlegroups.com
:-)