YNT: Re: YNT: Re: YNT: Re: Murat Hoca Notlar

cemile erden

to medyavekultu...@googlegroups.com
Sizi kininizle basbasa birakiyorum o zaman... bu kadar uzun sure bunlari iciniz de tutmak oldukca zor olmali, size kolay gelsin :)

Kimden: Özlem Has <ozlemh...@gmail.com>
Tarih: 12 07 2013 11:34 (GMT+02:00)
Alıcı: medyavekultu...@googlegroups.com
Konu: Re: YNT: Re: Murat Hoca Notlar

Cemile, bende bir an yine Taylan'ı örnek alıyorsun ve sessiz kalıyorsun sanmıstım. Hatta belki biraz gecen sene bize emek hırsızı dediğin içinde pişman olmussundur diye düşünmüştüm yanılmışım değişmemişsin aynı kalmıssın. Normalde insanlar yaptıkları hataları farkederler. Hatasını farketmeyen insan zaten olgunlasamaz. Merak etme fiilen o sınıfta yoktuk ama arkadaslar sunumların nasıl gectigini anlattı o yüzdende ne yalan söyliyeyim etme bulma dünyası dedim kendi kendime :) Benim diger arkadaslarla sorunum yok hatta seninlede olmazdı taki sen gecen dönem onları söyleyene kadar valla ne söyliyeyim bende böyle bir insanım iste haksızlığa gelemeyip içimi döküyorum. Ha Taylana yapmıssın, Ha Betüle yapmıssın, Ha sizin içinizden birine yapmıssın. Önce sizin grubun yöntemini deneyip mailde yazayım dedim ama baktım olmuyor kendim olamıyorum yine direk söylüyorum bak :)

12 Temmuz 2013 11:19 tarihinde cemile erden <cemile...@outlook.com> yazdı:
Olay nasil biz siz seviyesine geldi anlamadim. Gecen yil faceteki gruba hoca formati belirlesin, odevler arasinda ucurum olmasin yazdim. Bunda gocunacak ne vardi anlamadim!! Benim lisansimda boyle yapiyorduk. Bu donem de boyle oldu. Hocalar sinirlari cizdi. Herkes de ayni formatta 3 asagi 5yukari yakin odevler verdi. Daha adil oldugunu dusunuyorum. Ha Taylan arkadasimizin odevini lisansta gostergebilim dersinde islemis olmam da tamamen tesaduftu.. sinifta bunu yapan belki baskalari da vardi ama bunu arastirmak vs. Lazim bu da benim degil hocalarin gorevi. Ben az da olsa,yetersiz de olsa, eksik de olsa kendi arastirmalarimizi yapmaktan yanayim. Acikcasi yuksek lisansta da baska turlusu bana sacma geliyor. Ben yuksek beklentilerle basladim yukseklisansa ama umdugum gibi olmadigini gordum. Herkes dogru bildigini yapmakta ozgurdur. Benim dogru bildigim de buydu. Ben bir kisiye degil hepinize basarilar diliyorum hayatinizda...

Iyi tatiller!!! ;)

Date: Wed, 10 Jul 2013 01:23:49 +0300

Subject: Re: Murat Hoca Notlar
From: ozlemh...@gmail.com
To: medyavekultu...@googlegroups.com

canım deryacım :) seviyorum seni

9 Temmuz 2013 18:20 tarihinde DERYA GÜLTEKİN <deryag...@msn.com> yazdı:
özlemcim teşekkür ederim canım benimmm :) iyi dileklerin içinnn

From: ayda...@hotmail.com
To: medyavekultu...@googlegroups.com
Date: Tue, 9 Jul 2013 18:18:30 +0300

ya anlamadım yanlışlık ile Özlem'in mailini tekrar gönderdim. affedin dostlar... Herkese selam bu arada... Özleşelim görüşelim ok

From: ayda...@hotmail.com
To: medyavekultu...@googlegroups.com
Date: Tue, 9 Jul 2013 18:17:24 +0300

Date: Tue, 9 Jul 2013 17:56:58 +0300
From: ozlemh...@gmail.com
To: medyavekultu...@googlegroups.com

Arkadaşlar,

Döneminiz bitmiş gördüğüm kadarıyla ve notlarınızı almışsınız. Sizleri canı gönülden kutlarım :) Eminim hepiniz çok gayret sarfedip çok çalışıp sadece kendi yazdığınız ödevlerle ve bilgi hırsızlığı yapmayıp dönemi bitirmişsinizdir. Heleki içinizden birisi eminim en iyi ödevi sunmuş, çalmayıp çırpmayıp hakkını da almıştır. Onu tebrik eder hayatında hep bu şekilde ilerlemesini öneririm. Nasıl olsa yapılan her iyiliğin mükafatının olacağı gibi, hiçbir kötülüğün de cezasız kalmayacağı bir dünyada yaşıyoruz.

NOT:  Taylan arkadaşımızda bu grupta yer alsaydı eminim oda güzel bir yorum yapardı sizlere ama selamları var. Sizleri notlarınızdan dolayı tebrik ediyor :)

Teşekkürler

Özlem Has

1 Temmuz 2013 10:45 tarihinde Çağlar Aktemur <caglar...@arel.edu.tr> yazdı:
Merhaba arkadaşlar, Murat Hocanin notlari ekte.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "AREL UNIVERSITESI MEDYA VE KULTUREL CALISMALAR" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için medyavekulturelcal...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.