Prof. Dr. med. Hans Eichhorn forpasis

Frank Nitzsche

to medicinista diskutrondo, Grazyn...@design-museum.de
Karaj gekolegoj,

je la 20-a de oktobro 2016 nia kolego Prof. Dr. Hans Konrad Eichhorn
subite forpasis en Weil am Rhein (suda Germanio ĉe la limo al svislando
proksime al Basel, kie li vivis kiel pensiulo). Li estis neŭropskiatro
kaj psikoterapeŭto en Berlin, Ückermünde (okcidente de la enfluejo de la
rivero Oder al la Balta Maro) kaj Belzig (sude de Berlin). Li naskiĝis
kaj vizitis la lernejon en Pirna (ĉe le rivero Elbe inter Dresden kaj la
limo al Ĉeĥio) kie li ankaŭ perfekte lernis Esperanton. Li studis en
Sofio (Bulgario) kaj Dresden. Dum la 60-aj jaroj li kunaktivis por la
reorganizado de la E-movado en la orienta Germanio kaj komence de la
70-er jaroj li estis vicprezidanto de TEJO. Li ne kunlaboris en UMEA sed
en AIS.

Mi je la 4-a de novembro partoprenis la funebran ceremonion kaj
entombigon de la cindrujo en la naskiĝurbo Pirna kiel vicprezidanto de
la tiea E-asocio Saksa Svisio, en kiu Hans estis ekstera membro dum la
lastaj jaroj.

Dr. med. Frank Nitzsche / Dresden / Germanio

HEfoto.JPG
EichhornSZ29Okt2016.jpeg

Szabó Klára

to medicinistoj-...@googlegroups.com
Nekredeble! Dum UK en Nitra mi parolis kun Li.
Mi neniam forgesos Lin.

Dr. Hans Eichhorn ripozu en paco!
Klara Mária Szabó
Budapesxta MEDICINISTA Fakgrupo

'Frank Nitzsche' via medicinistoj-por-esperanto <medicinistoj-...@googlegroups.com> a következőt írta:

Dr. Christoph Klawe

to medicinistoj-...@googlegroups.com
Kara kolego Nitzsche,

mi elkore kondolencas. Estas ĉiam granda perdo, kiam forpasas tiel aktivaj kaj agemaj samideanoj. Mi ege bedaŭras, ke mi ne konatiĝis kun profesoro Eichhorn. Bone, ke vi partoprenis la funebran ceremonion.

Kun koraj salutoj,
Christoph Klawe
> <HEfoto.JPG><EichhornSZ29Okt2016.jpeg>

Eduard Kusters

to medicinistoj-...@googlegroups.com
Kara Frank,

Dankon por la informo.

Amike,

Eduard Kusters

José Antonio Vergara

to medicinistoj-...@googlegroups.com
Mi kondolencas.

Mi mem ne konatiĝis kun nia forpasinta kolego d-ro Eichhorn. La iama gvidinto de la orient-germana E-movado (d-ro Detlev Blanke, antaŭ nelonge forpasinta) estis bona amiko mia. Eble ili ambaŭ konis unu la alian, ĉar civitanoj de la sama ŝtato.

José Antonio Vergara

Boon-Tudts

to medicinistoj-...@googlegroups.com
Estimata Sinjoro Nitzsche,

Mi sincere kaj kore kondolencas, kvankam mi ne persone konis doktoron
Eichhorn. Sendube li estis altvalora fakulo, sindona helpanto por tiuj kiuj
petis lian profesian helpon. Plie karega viro por geparencoj kaj geamikoj.

Dankon pro via anonco.

Samideane,

Bert Boon
Esperanto-Numismatika Asocio (ENA)

to medicinistoj-...@googlegroups.com
Tre estimataj gekolegoj, geamikoj!
Ankau mi sincere kondolencas. Bedaurinde li ne kunlaboris kun nia UMEA.
Tiutempe en la 70-aj jaroj d-ro Giso Brosche aktivis, kiel landa delegito el
GDR. Li estis veterinaro. Bedaurinde d-ron Eichorn persone mi ne konis.
Ripozu en paco.
Imre Ferenczy

wangdisheng2168

to medicinista diskutrondo, Grazyna.Ubik
  Kara gekolegoj:
  Tre malghoje informighas pri forpaso de Prof. Dr. Hans Konrad Eichhorn!
  Medicin-esperantistoj bone memoros tiujn, kiuj klopodis kaj laboris  por medicin-esperanro!
  Amike salutas !                                            el via kolego Wang disheng