Chu ankau vi partoprenos?

Jo Haazen

to Revuo Esperanto, esperantst, Esperanto-UN, E-o en lernejojn, E-o saluton, E-o inform, espe...@ufc.br, Radio Vatikano, E-o centroj kaj kursejoj, Jean-Pierre Allewaert, Financo FEL, UEA Estraro, UEA.ORG, Ueli HAENNI, Tobiasz Kaźmierski | UEA, Nicky E-o Ant., e-...@yahoogroups.com, Peter Peys (over E-o), Rob Ebenau E-o, Ludoviko E-o, Stefano E-o, Cyreen E-o, E-o Svislando, kong...@co.uea.org, Movado sen Nomo, Ivo Durwael, Hugo Durinck, Mon...@fel.esperanto.be, Humphrey, Mark Fettes, Estraro FEL, FEL, Jacques Schram, Griet Symoens, Dima Ŝevĉenko, Anatolo Sidorov, Robert Poort, Roland Rotsaert, rob ebenau, moer...@gmail.com, Rob Moerbeek via WAYN, dan.va...@telenet.be, Veronika Poor, Verda Stacio, E-o kuracistino, Kuracisto HU, Amri Wandel, Harry VERMEIR, Nicole Buls, nico....@pandora.be, Николай Eleonora Рыбак, kristin...@skynet.be, Christian Declerck, Marc Van Eyck, Jens van den Bergh Consulaat SPB, Flory Wit, Woltaire A, Imelda Wuyts, walter...@hotmail.com, Doumont Valère, 2soyu@hanmail.net Lee So Yu, Bart Demeyere, Herman Deceuninck, marc cuffez, Tom Hoornaert, tanyalu...@yahoo.com, poort...@aol.com, Christiane Geudens, Gerd Jacques, Germain Pirlot, Matthew, George Jr., Vonck Bonte

Estimataj esperantistoj,

Karaj amikoj!

La peticio favore de Esperanto, fare de Henri Masson kaj direktita al Apple, akiris post kelkaj tagoj NUR 500 subskribojn!

Kiel tio eblas?

Chu estas nur 500 Esperanto-parolantoj en la mondo?

Chu la esperantistoj dormas? Chu ili ne komprenas la valoron kaj la sencon de tiu chi grava peticio au chu ili estas neglektemaj?

Mi sincere opinias ke chiuj esperantistoj devus  konscie kaj lojale partopreni en tiu grava evento.

Do, mi atendas plej grandan entuziasmon de nia lingva kolektivo kaj denove invitas kaj stimulas vin al amasa partopreno!

Bonvole subskribu kaj dissendu la peticion al viaj amikoj.

Koran dankon.

Kun kuraghigaj salutoj!

Prof. Jo Haazen.

https://www.change.org/p/apple-add-esperanto-keyboard-and-flag-to-ios-keyboard-and-emoji?recruiter=124063&sharerUserId=124063

Apple: Add Esperanto keyboard and Flag to iOS keyboard and Emoji

Ludoviko

to heame...@googlegroups.com, eur...@googlegroups.com

Karaj Geamikoj!

Mi subskribis la suban peticion.

Bedaŭrinde, la iniciato de tiuj ĉi peticioj ĉiam enhavas la riskon, ke la ne-esperantistoj konvinkiĝos, ke eĉ 1000 por-esperantaj agantoj ne vivas sur la planedo Tero…

Laŭ mia forta konvinkiĝo la subkribo mem  neniel alportas ian ajn riskon. J

Tre volonte mi plusendas la mesaĝon de Profesoro D-ro Jo Haazen.

Multsalute

Ludoviko Molnár