R3 Raporu (Revision)

1 view
Skip to first unread message

Serkan Tarçın

unread,
May 2, 2010, 2:29:48 PM5/2/10
to ME 407_s10_T1
Selamlar,

R3 raporunu gönderiyorum. 4-5 tane basit düzeltme gerekli.
Bir de tarihlere tekrar göz atın şu anki duruma göre.
Pazartesi akşam 10'a kadar gönderebilirseniz, notu vermeden önce bir kez daha gözden geçirme fırsatım olur.
(Pazartesi sınav vs. gibi bir sebeple çok sıkışacaksanız haber verin. Ama çok vaktinizi alacak bir iş değil.)

Kolay gelsin,
Serkan

(P.S: PIC semineri hakkında attığım maile cevap vermediniz, diğer gruplardan gelen saatlere göre ayarlayıp siteye duyuruyu koyduk.)
R3_T1_GRADED.doc

Halil İbrahim öncü

unread,
May 3, 2010, 11:29:38 AM5/3/10
to me-407...@googlegroups.com

Selam Hocam,

R3 raporunun revised versiyonunu ekte gönderiyorum. Yarın Time Table için de düzeltme yapar yapmaz size göndeririz.

Kolay Gelsin. İyi akşamalar.
R3_T1_REVISED.docx
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages