Solidworks versiyonunuz?

1 view
Skip to first unread message

Serkan Tarçın

unread,
Apr 3, 2010, 3:47:37 PM4/3/10
to
Selam arkadaşlar,

Kullandığınız/Kullanacağınız Solidworks versiyonu ne acaba?

Ben de aynısını kurayım da sorun olmasın toplantılarda falan.

Kolay gelsin,
Serkan TARÇIN

Halil İbrahim öncü

unread,
Apr 5, 2010, 6:31:15 AM4/5/10
to me-407...@googlegroups.com
Selam Hocam, kusura bakmayın biraz geç oldu ama Solidworks 2009 versiyonunu kullanıyoruz şu anda. İyi günler.

03 Nisan 2010 22:47 tarihinde Serkan Tarçın <sta...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages