Serkan Tarçın
unread,Mar 25, 2010, 5:53:57 AM3/25/10Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Selam arkadaşlar,
Ulaş Yaman'ın yanına gidip, neden benim grupların iki günde de akşama kaldığını sordum, o da bana programı hazırlarken gözönünde bulundurmak zorunda kaldığı kısıtlamaları gösterdi.
Birlikte tekrar inceledik ve çıkar yol bulamadık. Asistanların gelemedikleri saatler, ME312 dersi ve benzer kaçamadığımız kısıtlamalar yüzünden, T1 ve T2 grupları son iki grupta kalıyor iki gün de.
Açıkçası, emin olun ki ben de sizin kadar memnuyetsizim bu durumdan.
En azından artık gruplar iki hoca tarafından paralel halledileceği için, hocalar o kadar yorulmuş olmayacak.
Kolay gelsin,
Serkan TARÇIN