Yarın toplantı?

0 views
Skip to first unread message

Serkan Tarçın

unread,
Jun 7, 2010, 1:19:48 PM6/7/10
to ME 407_s10_T1
Selamlar,

Yarın (salı) saat 15:00'da bir toplanalım da duruma bakalım desem, gelebilir misiniz? Yarım saatten fazla uzatmamaya çalışırız.
Yarın ME202 sınavında görevliyim. Sınav 13:30da başlıyor. 2 saat sürerse, 15:30a almak gerekebilir ama sanmam o kadar süreceğini.

15:00'da uygun musunuz?

Deadline daha fazla yaklaşmadan duruma bakalım.

Görüşürüz,
Serkan TARÇIN

Halil İbrahim öncü

unread,
Jun 7, 2010, 5:25:06 PM6/7/10
to me-407...@googlegroups.com
Yarın o saatlerde muhtemelen uygun oluruz. Emrah'ın iş görüşmesi var. Belki yetişemeyebilir. Ama çoğumuz uygun oluruz muhtemelen. Yarın Haberleşiriz hocam.

İyi akşamlar

07 Haziran 2010 20:19 tarihinde Serkan Tarçın <sta...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages