Yarınki workshop ile ilgili

0 views
Skip to first unread message

Serkan Tarçın

unread,
Apr 12, 2010, 8:09:28 AM4/12/10
to ME 407_s10_T1
Selam arkadaşlar,

Yarınki workshopta, hocalar konsept üretiminde ne noktaya geldiğinize bakacak. Bunun için, şu decision matrix'i belli bir noktaya getirebilirseniz iyi olur. Darmadağınık çizimlerle gitmektense, artık değerlendirmeye başladığınızı, kategorize ettğinizi göstermeniz iyi olur. Ayrıca, geçen toplantıdan beri neler geliştirdiniz diye de bakacaklar. Bütün gruplar şu geçtiğimiz hafta yatmış gibi gözüküyor :) Konseptlerde ilerleme katetmiş olmak avantajınıza olur.

Bu hafta 15dk'da konseptlerinizi anlatmanız bekleniyor. Daha doğrusu ilerlemenizi ve durumunuzu. Yani biraz daha derli toplu olmak avantajınıza olacak. Bu sefer hocalar çok fazla fikir önermeyecek, daha çok sizi dinleyip değerlendirecekler. Yavaş yavaş bu konsept konusunu kapatıyoruz çünkü.

Kolay gelsin hepinize,
Serkan TARÇIN
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages