407 Labı ile ilgili duyuru

2 views
Skip to first unread message

Serkan Tarçın

unread,
Jun 23, 2010, 4:24:16 AM6/23/10
to me407_s10_t2, ME 407_s10_T1
Merhaba arkadaşlar,

407 labındaki görevli Ufuk abi, labda bazı malzemelerin kayıp veya hasarlı olduğundan bahsediyordu. Eğer sizin de sorumlu olduğunuz malzemeler varsa, en azından tornavida-pense gibi ucuz şeyleri tedarik edebilirseniz iyi olur.

Hepinize geçmiş olsun 407 faslı :)
Bildiğim kadarıyla notlarınız da verildi. Asistanlar duygusal davranamasın diye sadece sayılara bakılarak harfler bölündü. Yani kim ne not aldı tam bilmiyorum şu anda ama, umarım istediğiniz notları almışsınızdır.

Hayatta başarılar :)

Görüşmek üzere,
Serkan TARÇIN
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages