evden çıkış = 07:15(okullar açıldığı için
normalden erken çıkıldı
)
mesai başlangıcı= 09:00
normal mesai bitimi = 18:00
işten çıkılan saat = 20:00
eve varış = 21:00
not= mesai 18:00 da bitiyor densede işten en erken çıkan
kişi saat 19:00 da çıkıyor.
ilk gün izlenimi= şirket fena diil. ortam samimi,
çalışma saatleri uzun....
yoruldum beaaa 