ilk gün özeti

0 views
Skip to first unread message

Firat Tunca

unread,
Sep 19, 2011, 2:30:45 PM9/19/11
to mcpd-...@googlegroups.com
evden çıkış  = 07:15(okullar açıldığı için normalden erken çıkıldı Smile emoticon  )
mesai başlangıcı= 09:00
normal mesai bitimi = 18:00
işten çıkılan saat = 20:00
eve varış = 21:00
 
not= mesai 18:00 da bitiyor densede işten en erken çıkan kişi saat 19:00 da çıkıyor.
 
ilk gün izlenimi= şirket fena diil. ortam samimi, çalışma saatleri uzun....
 
yoruldum beaaa Smile emoticon
Emoticon1.gif

nuri ozalp

unread,
Sep 19, 2011, 2:35:47 PM9/19/11
to mcpd-...@googlegroups.com

:)) sen işi kap bir yıl çalış iyi olacak

19 Eyl 2011 21:31 tarihinde "Firat Tunca" <firat...@gmail.com> yazdı:
> evden çıkış = 07:15(okullar açıldığı için normalden erken çıkıldı )

Firat Tunca

unread,
Sep 19, 2011, 2:43:50 PM9/19/11
to mcpd-...@googlegroups.com
Nuri Hocam herşey için teşekkür ederim sayenizde... Smile emoticon
Emoticon1.gif

izzet ekinci

unread,
Sep 20, 2011, 4:07:03 PM9/20/11
to mcpd-...@googlegroups.com
hayırlı olsun işe başladınğını anlıyorum senin adına cok sevindim. zamanla çalışma ortamına ısınacaksındır eminim


 
19 Eylül 2011 21:43 tarihinde Firat Tunca <firat...@gmail.com> yazdı:
Emoticon1.gif

Firat Tunca

unread,
Sep 21, 2011, 1:40:26 AM9/21/11
to mcpd-...@googlegroups.com
teşekkür ederim İzzet Abi biraz yorucu bir yıldan sonra en sonunda istediğim bir işin içerisine gerebildim 

görüşmek üzere

20 Eylül 2011 23:07 tarihinde izzet ekinci <izzete...@gmail.com> yazdı:
Emoticon1.gif

bahadir ulkusayar

unread,
Sep 21, 2011, 1:25:31 PM9/21/11
to mcpd-...@googlegroups.com
ilerleyen günleri bekliyorum sabırla :))


 
21 Eylül 2011 08:40 tarihinde Firat Tunca <firat...@gmail.com> yazdı:



--
Teşekkür ederim
İyi çalışmalar...

A. Bahadır ÜLKÜSAYAR
FRGRFK


Emoticon1.gif
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages