arkadaşlar kurs bitimi nie kimse sallamıyo :)

0 views
Skip to first unread message

emredemirtas

unread,
Jul 13, 2011, 6:42:31 AM7/13/11
to MCPD-Kadıköy
arkadaşlar kurs bitimi nie kimse sallamıyo :)

nuri ozalp

unread,
Jul 13, 2011, 7:35:33 AM7/13/11
to mcpd-...@googlegroups.com
yok devam ediyor :) 5-6 hafta kaldı teoride ama pratıkde 2 hafta :D

Nuri Ozalp
Computer Engineer




13 Temmuz 2011 13:42 tarihinde emredemirtas <emre...@gmail.com> yazdı:

izzet ekinci

unread,
Jul 14, 2011, 5:56:59 AM7/14/11
to mcpd-...@googlegroups.com
merhaba Emre ne var ne yok
kursu iptal ettirmedinmi?
yaklasık olarak kursun 7 haftası falan var.Eğer fırsat bulursan gel java'yla ilgileniyoruz.
herkes kursu  astı gibi bense zamansızlıktan ilgilenemiyorum tekrar kacınılmaz
kendine iyi bak


 
13 Temmuz 2011 14:35 tarihinde nuri ozalp <ozal...@gmail.com> yazdı:

Firat Tunca

unread,
Jul 14, 2011, 3:53:09 PM7/14/11
to mcpd-...@googlegroups.com
İyi Akşamlar İzzet Abi,
 
hafta sonu Nuri Hoca söyledi... sınıftaki mevcut azaldı diye kursu bir an önce bitirmeye bakıyorlarmış. bizde serhad la dedik İzzet Abi de gelsin hep beraber gidipte konuşalım diye düşündük. hafta sonu tekrar konuşuruz. iyi akşamlar..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages