08 Eyl 2011 00:05 tarihinde "Firat" <
firat...@gmail.com> yazdı:
> ooo hocam güzel olmuş elinize sağlık... serhad la beraber, daha doğrusu
> serhad ın büyük kısmını yapması benimde yardımımla beraber yorumlar
> kısmı bitti.. haftasonu ekleriz onuda...
>
>
> On 07-09-2011 21:13, nuri ozalp wrote:
>>
http://www.gunlukdaireantalya.com/
>>
>>
>> Nuri Ozalp
>> Computer Engineer
>>
>>
>