mvc 4 cıkdı :)

0 views
Skip to first unread message

nuri ozalp

unread,
Oct 9, 2011, 3:29:45 PM10/9/11
to mcpd-...@googlegroups.com
merhaba arkadaşlar mvc 4 ile ucusa gecdı mıkrosoft resmen mobıl kısmınıda entegre etmişler harıka olmuş :)


Nuri Ozalp
Computer Engineer


CETİN İMRE

unread,
Oct 10, 2011, 3:58:10 AM10/10/11
to mcpd-...@googlegroups.com
hocam daha  kullanılacak durumda değil.stable değil yani.Developer preview olarak çıkmış yani betanında betası diyebiliriz.:D
Ben artık Spring-core ve MVC ile yoluma devam ediyorum hocam....

09 Ekim 2011 22:29 tarihinde nuri ozalp <ozal...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages