4.Uluslararası İşçi Filmleri Festivali Belgesel ve Kurmaca
filmlerinizi
bekliyor! 4.Uluslararası İşçi Filmleri Festivali 1 Mayıs 2009'de
İstanbul-Ankara
ve İzmir'de eşzamanlı olarak başlayacaktır.
Festival daha sonra geçen 3 yılda olduğu gibi Adana'dan Artvin'e,
Bursa'dan Eskişehir'e kent kent süren ve bütün yıla yayılan uzun bir
yolculuğa çıkacak.
Temel amaçları Türkiye ve dünyadan emekçilerin yaşamlarını ve mücadele
deneyimlerini izleyicilerle buluşturmak ve ülkemizde işçi,emekçi,
yoksul
insanların filmlerinin üretimini özendirmek olan Festival Türkiyenin
en
büyük sendikalarının düzenleyiciliğinde gerçekleştiriliyor.
Yarışmasız, biletlerin ücretsiz olduğu Festival'in ödülü; filmlerin
Türkiyenin en büyük 15 ilinde onbinlerce izleyici tarafından
izlenmesidir.4. Uluslararası İşçi Filmleri Festivali'ne belgesel veya
kısa-uzun
kurmaca dalında filmleri ile başvurmak isteyenler
http://festival.sendika.org adresindeki başvuru formlarını doldurup
fest...@sendika.org adresi ile iletişim kurabilirler.
Son başvuru tarihi 5 Ocak 2009, filmlerin son teslim tarihi 2 Mart
20094.Uluslararası İşçi Filmleri Festivali
Düzenleme Komitesi